کد خبر: 840898
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
دو پيروزي استقلال خوزستان برابر الجزيره امارات و استقلال تهران مقابل التعاون عربستان شب استقلالي ليگ قهرمانان آسيا را رقم زد.
دو پيروزي استقلال خوزستان برابر الجزيره امارات و استقلال تهران مقابل التعاون عربستان شب استقلالي ليگ قهرمانان آسيا را رقم زد. منصوريان و تيمش ديشب التعاون عربستان را 3 بر صفر شكست دادند،  تا در آسيا هم حريف خود را سه گله كرده باشند.
 تيم منصوريان تيمي نبود كه در حد ليگ قهرمانان آسيا باشد، درست مانند التعاون كه حتي در حد تيم‌هاي مسابقات محلي هم نبود و شايد همين عامل تك گل زودهنگام استقلال توسط كاوه رضايي بود.  ثانيه 58 كه گذشت نه استقلال بازي كرد و نه التعاون. منصوريان و تيمش هيچ برنامه‌اي براي برتري مقابل التعاون آماتور نداشتند، ناهماهنگي در خط دفاع، تعطيلي خط هافبك و عقب‌نشيني مهاجمان آبي كه مي‌توانستند حتي در نيمه اول آمار گل‌هاي زده خود را بالا ببرند نكات بارز و قابل توجه بازي تيم منصوريان در اين نيمه بود، نيمه‌اي كه به جرئت مي‌توان گفت با خوش‌شانسي و بخت و اقبال به سود استقلال تمام شد.  نيمه دوم در حالي شروع شد كه ضعف مفرط التعاون عربستان روي كار استقلال هم اثر گذاشته بود، اما آبي‌ها باز هم از اشتباهات بي‌پايان دفاع نماينده عربستان استفاده كردند و در دقيقه 68 توسط محسن كريمي به گل دوم دست يافتند. دقيقه 88 پادوواني نيز براي آبي‌ها گل زد تا استقلال در آسيا هم سه گل زده باشد.  به اين ترتيب استقلال در شبي كه حريف هيچ نشاني از تيم بودن نداشت، در يك بازي برتر موفق شد 3 بر صفر پيروز شود و خوشحالي پيروزي برابر حريف عربستاني را به مردم فوتبالدوست ايران تقديم كند.  در ديگر بازي شب گذشته استقلال خوزستان هم با نتيجه يك بر صفر ميزبان خود الجزيره امارات را برد و دومين پيروزي‌اش را جشن گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار