کد خبر: 840897
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان نمود:
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: 650 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از 111طرح ورزشی استان مرکزی نیاز است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: 650 میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از 111طرح ورزشی استان مرکزی نیاز است.

محسن غفاری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی افزود: حدود 70 درصد این طرح ها استانی و بقیه ملی هستند که برای تکمیل و تجهیز آنها 650 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: شهرستان اراک با 30 طرح و آشتیان با 2 طرح، بیشترین و کمترین پروژه های ورزشی نیمه تمام استان مرکزی را به خود اختصاص داده اند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اضافه کرد: منطقه ورزشی کوه سرخه اراک، سالن های ورزشی شهرهای کارچان، داود آباد و روستا های گوار، معصومیه، بان، میقان، جیریا، قلعه نو، دستجان، خنجین، خسروبیگ، حسین آباد، هندودر، آستانه، حاجی آباد، توره، حصار، قره چای، آوه، خشکرود، رازقان، قورچی باشی، اناج، آقداش، سوک، کردیجان، دهچال، جاورسیان و ساخت ورزشگاه 30 هزار نفری اراک مهمترین طرح های ورزشی نیمه تمام در استان مرکزی هستند.
وی با بیان اینکه هم اکنون مشکل کمبود فضای ورزشی در استان مرکزی وجود ندارد، بیان کرد: 689 مکان ورزشی در نقاط مختلف استان مرکزی دایر است که از این تعداد 202 مکان متعلق به اداره کل ورزش و جوانان، 173 مکان در مالکیت نهاد های عمومی و بقیه در اختیار بخش خصوصی است که با نظارت مستقیم اداره کل ورزش و جوانان این استان اداره می شوند.
غفاری بیان کرد: 465 هیات ورزشی در استان مرکزی فعالیت می کنند که 47 هیات در مرکز استان و بقیه در 11 شهرستان دیگر فعالیت می کنند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به طرح استعداد یابی ورزشی در استان مرکزی بیان کرد: جشنواره استعداد یابی ورزشی این استان در اسفندماه جاری در پنج رشته ورزشی هاکی، اسکیت، دوچرخه سواری، اسکواش و سپک تاکرا کلید خورد که بیش از 2 هزار و 500 ورزشکار دختر و پسر در این جشنوراه شرکت کردند.
غفاری افزود: سرمایه گذاری و برنامه ریزی 2 تا پنج ساله برای استعداد یابی می تواند ورزش استان مرکزی را متحول می کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر