کد خبر: 840862
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
نماينده مردم تربت‌جام تايباد و باخزر در مجلس شوراي اسلامي از ارائه استيضاح وزير كشور با بيش از ۷۰ امضا در پايان هفته جاري به هيئت رئيسه مجلس خبر داد.
جليل رحيمي جهان‌آبادي، نماينده مجلس در خصوص موضوع استيضاع وزير كشور گفت: بيش از ۷۰ نفر از نمايندگان طرح استيضاح وزير كشور را به امضا رساندند. در اين استيضاح، ضعف وزارت كشور در مديريت بحران پلاسكو، ناتواني در اجراي قانون احزاب، ‌عدم تعامل با مجلس، گسترش آسيب‌هاي اجتماعي و فقدان مشخص براي مقابله با آن، ضعف امنيت اجتماعي و بر هم خوردن اجتماعات سياسي مجوزدار مورد‌توجه قرار گرفته است.  به گفته رحيمي، متقاضيان استيضاح تا پايان هفته طرح استيضاح را تقديم هيئت رئيسه مجلس خواهند كرد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
naser
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
علیرغم اینکه دولت برای کمک به خسارت دیدگان پلاسکو تمهیداتی رو در نظر گرفته اما با تبانی و فساد برخی از افراد این کمکها به دست افراد واقعی و زیان دیدگان اصلی نمیرسه و تمامی این امکانات رو کسان دیگری دریافت می کنند. زیان دیدگان پلاسکو از دو قشرند عده ای سرقفلی دار و حدود هشتاد درصد مستاجرین این سرقفلی دارها . قشر اول از طبقات اقتصادی بالای جامعه اند و اجاره خوار مستاجراشون بودن که با تبانی هیات مدیره پلاسکو تمامی کمکهای دولت داره به اینها پرداخت میشه . اما قشر دوم که مستاجرها بودند ، یه عده جوان اجاره بده و از فعالان اصلی اقتصادی بودند و زیر بار چکهایی هستند که صادر کردند و علیرغم اینکه اموال خودشون و طلبکارهاشون دود شده و رفته هوا و جز خدا هیچکس رو ندارن ، با تبانی یه عده ای هیچ چیز بهشون پرداخت نشده. مغازه های پساژ نور، غرفه های نمایشگاه و وام های قرض الحسنه همش به سرقفلی دارها پرداخت شده و این بد بختها هیچ چیز ندارن و دارن بدبخت تر میشن. خیلی نامردیه خیلی خیلی .......وای خدای من به دادشون برس. اینها چیزی هم برای از دست دادن ندارند. لطفا اطلاع رسانی کنید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار