کد خبر: 840861
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
رئيس مجمع نمايندگان خوزستان در خانه ملت:
رئيس مجمع نمايندگان خوزستان در مجلس با بيان اينكه واقعيت‌ها بايد به صورت شفاف به مردم گفته شود، اعلام كرد: بازديد و سخنراني رئيس‌جمهور در خوزستان مشكل ريزگردها را رفع نمي‌كند.
مجيد ناصري‌نژاد با اشاره به اتفاقات اخير در استان خوزستان گفت:خوزستان در اين مدت شاهد رفت و آمد مسئولان و برگزاري جلسات و اظهارنظرهاي متعدد در اين خصوص بوده است، بنابراين بايد به مسئله ريزگرد، گرد و غبار و قطعي آب و برق توجه و رسيدگي ويژه شود.
نماينده مردم شادگان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه مشكلات خوزستان بايد به صورت اساسي رفع شود، افزود:مشكل و منشأ اساسي ريزگردها و گرد و غبار انتقال آب، سدسازي، خشك كردن تالاب‌ها و تبديل مزارع و كشتزارها به صحرا است كه هر لحظه ممكن است با تغيير پديده جوي مشكلات بار ديگر بازگردد و خوزستان شاهد بحران جديد باشد.
 ناصري‌نژاد افزود: مسئولان بايد مشكلات خوزستان را ريشه‌اي رفع كنند و حضور و رفت و آمد مسئولان در خوزستان كه جديداً مد شده راهكار اساسي و واقعي حل موضوع نيست.  وي با اشاره به سفر رئيس‌جمهور به استان خوزستان تصريح كرد: رئيس‌جمهور در اين سفر از خوزستان بازديد و در جمع مردم سخنراني كرد، در حالي كه بازديد و سخنراني مشكل مردم را رفع نمي‌كند، دولت بايد شفاف واقعيت‌ها را بيان و مشكل را به صورت اساسي رفع كند، در‌ غير ‌اين صورت اعلام كند كه نمي‌تواند مشكلات را رفع كند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار