کد خبر: 840846
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
سردار غیب پرور در همایش روحانیون سپاه:
سردار غیب پرور گفت: مهمترین راه ماندگاری و تداوم انقلاب و حفظ دستاوردهای آن استحکام درونی نظام است
به گزارش جوان آنلاين به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین که در همایش روحانیون سپاه سخن می گفت با اشاره به اینکه مهمترین راه مقابله با تهدیدات مختلف علیه نظام اسلامی تقویت استحکام درونی نظام است گفت: تحولات پیرامونی ما بسیار شتابناک است و ما نمی توانیم با فرمول های 20 یا 30 سال قبل  با تهدیدات مقابل نظام برخورد نماییم.


سردار غیب پرور در ادامه سخنان خود با تاکید بر حفظ نظام حلقه های صالحین در بسیح گفت: در بسیج فعالیت ها و کارهای متنوعی صورت می گیرد که علاقمندی همه اقشار  و آحاد جوانان را تامین می کند و حلقه های صالحین یک برنامه مهم در کنار سایر  برنامه های بسیج محسوب می شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره جذب حداکثری در بسیج گفت: بسیج چشمه جوشان انقلاب اسلامی است و ما در برنامه ریزی های خود تلاش داریم همه افراد را جذب بسیج نماییم حتی افرادی که به دلایل فردی، تمایلی به کارهای گروهی ندارند.


جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با تاکید بر اینکه متولیان بسیج می باید در مواجهه با مردم اخلاق حسنه اسلامی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند، افزود: رویکرد بسیج در دوره جدید توجه به مسائل اجتماعی و رسیدگی به احوال مردم تا حد توان است چرا که انتظار مردم در این شرایط توجه و رسیدگی به مسائل آنان است.

وی با اشاره به برخی اقدامات در خصوص کمک به مردم در برنامه های آتی بسیج،  گفت: مساجد به عنوان محور این خدمت رسانی قرار خواهند داشت و پایگاه های بسیج در مساجد می باید در هماهنگی کامل با امام جماعت حرکت نمایند.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همین رابطه به واگذاری مسئولیت بسیج مساجد و محلات به یک فرد روحانی اشاره کرد و گفت: نوع فعالیت ها در مساجد از شئون روحانیت است و خوب است که سپاه های استانی نیز همین رویه را در پیش گیرند. وی همچنین بیرون بردن برخی پایگاه های بسیج از مساجد را بزرگترین اشتباه دانست.


سردار غیب پرور آموزش 20 هزار فرمانده پایگاه را در سال 96 یکی از برنامه های بسیج در راستای کادرسازی دانست و گفت: یکی از وظایف بسیج کادرسازی برای استحکام درونی نظام است و ما وظیفه داریم برای آینده انقلاب اسلامی و سپردن اداره سپاه و بسیج کادر سازی نماییم.


جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در پایان به استقلال نسبی اقشار  نیز گریزی زد و افزود: استقلال نسبی اقشار را قطعاً قبول داریم حتی اگر برخی از فعالیت های آنان مطابق نظر یا سلیقه ما نباشد و وظیفه ما صرفاً مراقبت از چارچوب کلی خطوط قرمزی است که اقشار بسیج باید در آن مسیر حرکت نمایند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار