کد خبر: 840808
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
فاضلی:
رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به برگزاری نمایشگاه های بهاره در زیر چادر و داربست ها در برخی مناطق تهران گفت : من با نمایشگاه هایی که این گونه است یقینا موافقت ندارم و دلیل هم دارم، برای اینکه دور از شان خودمان می دانم ولی متاسفانه باید برگزار شود.
اقتصادآنلاين: رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به برگزاری نمایشگاه های بهاره در زیر چادر و داربست ها در برخی مناطق تهران گفت : من با نمایشگاه هایی که این گونه است یقینا موافقت ندارم و دلیل هم دارم، برای اینکه دور از شان خودمان می دانم ولی متاسفانه باید برگزار شود، چون مصوب شورای تامین است و من هم بر اساس قانون تکلیف دارم انجام دهم، هر چند قلبا با برگزاری آن مخالفم .

 علی فاضلی با اشاره به مخالفت های عنوان شده نسبت به برگزاری نمایشگاه های فروش در زیر چادر و داربست های غیر استاندارد مخصوصا پس از اتفاقات ناگواری مانند حادثه پلاسکو و مرگ شهروندانمان در شهر تهران افزود : برگزاری این نمایشگاه سختی های خودش را دارد و باید تحمل کنیم ولی دیگر چاره ای نداریم.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه ها مصوبه شورای تامین است اظهارکرد: نمایشگاه های بهاره هر سال زیر چادر برگزار می شود و امسال هم آقایان اعلام کردند که باید برگزار بشود.

رئیس اتاق اصناف اضافه کرد : برنامه ریزی برای اورژانس و نیروهای آتش نشانی هم انجام و تمهیدات لازم اندیشیده شده است و همه نهاد هایی که در این مجموعه باید باشند هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار