کد خبر: 840760
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
زین الدین زیدان

سرمربی رئال‌ مادرید بعد از برد برابر ویارئال تاکید کرد آسیب دیدگی بازیکن تیمش جدی نیست.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، رئال‌ مادرید یکشنبه شب در هفته‌ بیست و چهارم لالیگا توانست بازی که دو بر صفر برابر ویارئال باخته بود را سه بر دو کند و پیروز شود.

زین الدین زیدان پس از این بازی گفت‌: می‌دانستیم حریف برایمان دردسر ساز خواهد شد و در خانه فوق‌العاده‌ عمل می‌کند. آنها دو بار دروازه‌مان را باز کردند. باید صبورانه عمل می‌کردیم تا بتوانیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم. برایمان کسب سه امتیاز بازی و ادامه‌ صدرنشینی مهم‌تر از همه چیز بود.

سرمربی رئال‌ مادرید درباره بازیکنانش اظهار کرد: ایسکو و آلوارو موراتا خیلی خوب بازی کردند. به همه بازیکنان تا لحظه آخر بازی نیاز داریم تا بتوانند حریفان را تحت فشار قرار بدهند. ورود ایسکو کمی باعث تغییر جریان بازی شد. زمانی که دو بر صفر عقب بودیم، به تغییر نیاز داشتیم. این تعویض به تهاجمی‌تر کردن تیم‌مان کمک کرد. در نیمه دوم نسبت به نیمه نخست بهتر کار کردیم. بین خطوط بازی کردیم و بیشتر در محوطه جریمه حضور داشتیم و در نهایت سه امتیاز مهم کسب کردیم.

سرمربی مادرید درباره پنالتی‌ حریف هم گفت‌: بازیکنانم آن را خطای هند می‌دانستند. جایی که من ایستاده بودم، چیزی مشخص نبود.

زیدان در مورد آسیب‌دیدگی‌ گرت بیل نیز گفت‌: او تنها یک ضربه خورد. به نظر نمی‌رسد چیز خاصی باشد.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار