کد خبر: 840747
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
معاون امورفرهنگی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی:
معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گفت: 5هزارو225 مددجو در10ماهه سال جاری به اردوهای فرهنگی اعزام شده اند.
جهانبخش رضائی امروز در گفت‌وگوبا خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اعزام به مشهد، عتبات عالیات، راهیان نوروقم عمده برنامه‌های این کمیته در بخش اعزام به اردوهای فرهنگی محسوب می شود.
وی با بیان اینکه تمامی هزینه‌های اعزام مددجویان به اردوهای فرهنگی رایگان است خاطرنشان کرد: درسال 94 اولویت برنامه های فرهنگی این کمیته با اردوهای سیاحتی وامسال با اردوهای زیارتی بوده است.
معاون امورفرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه 5هزارو225 مددجو در10ماهه سال جاری به اردوهای فرهنگی اعزام شده اند گفت: ازاین تعداد 2هزارو995نفربه مشهد، 517نفربه راهیان نور ، 913نفربه قم و865نفربه اردوهای درون استانی اعزام شده‌اند.
وی اضافه کرد: در این سفرهای زیارتی به مددجویان آموزش‌های دینی نیز داده می‌شود که طول هر دوره 8الی 10ساعت است.
رضائی به هدف این کمیته از آموزش دادن به مددجویان این کمیته در سفرهای زیارتی اشاره کرد وگفت: هدف این کمیته از آموزش دادن به مددجویان آشنایی آن‌ها با مفاهیم دینی است.
وی بیان کرد: هزینه ای از مددجویان تحت پوشش این کمیته در قبال اعزام به اردوهای تفریحی گرفته نمی شود.
جهانبخش رضائی با بیان اینکه 25کانون آموزش وپرورش و6کانون مربوط به کمیته امداد وظیفه آموزش مددجویان این کمیته را برعهده دارند تصریح کرد: این آموزش ها شامل برگزاری دوره های حفظ وترتیل قرآن کریم، برگزاری جشنواره‌های ورزشی وکلاس‌های تقویتی است.
وی به تعداد جوانان عضوکانون پیروان ولایت اشاره کردواظهار کرد: در سال کنونی 1000نفر از مددجویان تحت پوشش این کمیته در طرح رهروان ولایت شرکت کرده‌اند که اکثرا بسیجی فعال هستند.
معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی آذربایجان‌غربی گفت: 4مرکز شبانه روزی متعلق به این کمیته  در سطح استان وجود داردو درآن‌جا دانش آموزان محروم از تحصیل آموزش داده می شوند ودر این راستا 177نفر از دانش آموزان آموزش داده شده است.
وی به  اقدامات فرهنگی انجام شده به پرسنل این کمیته اشاره کرد وافزود: در سال 95اجرای برنامه های فرهنگی برای کارکنان این کمیته آغاز شده است ودر سال آینده با تنوع وگستردگی بیشتری انجام می شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر