کد خبر: 840719
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
معاون امور آب و آبفاي وزارت نيرو گفت: مقرر شده است که ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اوراق مشارکت و اسناد خزانه به پروژه سد غدیر بابا حیدر اختصاص یابد تا این پروژه عظیم سال آینده به بهره‎‌برداری برسد.

رحیم میدانی در بازدید از سد غدیر باباحیدر با اشاره به اینکه در قانون بودجه ۹۵ اعتبار اختصاص داده شده به این سد ۱۰ میلیارد تومان بوده است، افزود مقرر شده است که ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اوراق مشارکت و اسناد خزانه به این پروژه اختصاص یابد تا این پروژه عظیم سال آینده به بهرهبرداری برسد.

وي ادامه داد در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این سد ۷۳ درصد است که با همت دولت و مجلس پروژه‌های با پیشرفت بالا از نظر تخصیص منابع مالی در اولویت قرار دارند تا هرچه سریع‌تر به اتمام برسند.

معاون امور آب و آبفاي وزارت نيرو با اشاره به قابلیت‌های مختلف این سد، گفتدر این مکان یک طرح گردشگری پیش‌بینی شده است که امیدواریم با همکاری آب منطقهپ‌ای مصوبات آن اجرا، تخصیص آب انجام و هرچه سریع‌تر عملیات این طرح گردشگری آغاز شود.

در ادامه علی کاظمی، نماینده شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگدر مجلس شورای اسلامی گفت با تلاشهای وزارت نیرو و مجلس اعتبارات خوبی به پروژه‌ها اختصاص یافته است.

وی از مسئولین و مدیران استانی خواست که همکاری لازم را به منظور تکمیل این سد داشته باشند تا هرچه سریع‌تر این پروژه راه اندازی شده و خواسته مردم برطرف شود


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار