کد خبر: 840718
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
اردوی جهادی از سوی بنیاد نخبگان و با مشارکت بسیج دانشجویی استان برگزار می‌شود.
رئیس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری با اعلام اين خبر گفت: اردوی جهادی بنیاد نخبگان استان با همکاری بسیج دانشجویی استان در حوزه‌های تخصصی پزشکی، دامپزشکی، عمران و سایر حوزه‌ها به صورت عمومی برگزار می‌شود.

مجتبی بنیادیان افزود: اردوی جهادی از تاریخ 2 تا 14 فروردین سال 96 در مناطق محروم شهرستان‌های اردل، کیار، کوهرنگ و لردگان برگزار می‌شود.

وي ادامه داد: براساس سند راهبردی کشور در امور نخبگان مبنی‌بر استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور و به منظور ارتقای شناخت اجتماع نخبگان از نیازها و شرایط واقعی جامعه و همچنین زمینه‌سازی مشارکت نخبگان و افراد برتر در اردوهای جهادی، بنیاد نخبگان با همکاری بسیج دانشجویی استان اقدام به برگزاری اردوی جهادی می‌کند.

بنیادیان گفت : از مزایای برگزاری این اردوها، مقابله با معضلات و کمبودهای کشور توسط نخبگان و افراد برتر است که آشنایی با مشکلات مردم و تعامل با اقشار ضعیف و مناطق کمتر برخوردار، عزم آنها را برای خدمت به کشور راسخ می‌سازد.

رئیس بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری افزود: افراد علاقه‌مند تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان می‌توانند جهت شرکت در اردو فرم مربوطه را از سایت بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری به آدرس chb.bmn.ir دریافت و پس از تکمیل تا تاریخ 20 اسفند ماه 1395، آن را به نشانی پست الکترونیکی این بنیاد chb.bmn@chmail.ir ارسال کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار