کد خبر: 840717
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری از انسداد ۹۶ حلقه چاه فاقد پروانه و غیرمجاز در استان خبر داد.
فتح‌الله صابرپور گفت: 200 حلقه چاه غیرمجاز در استان شناسایی شده که تاکنون 96 حلقه از آن‌ها در شهرستان‌های مختلف پُر و مسدود شده است.

وی با بیان اینکه 50 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان لردگان مسدود شده است، افزود: برخی از این چاه‌ها به خصوص در شهرستان لردگان درون منازل قرار دارد که مشکلات خاص خود را برای مسدود کردن دارند.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به هزینه زیاد مسدود کردن چاه‌هایی که به صورت خندق و کانال هستند، گفت : احکام قضایی برای مسدود نمودن چاه‌های غیرمجاز استان در حال پیگیری است و امیدواریم تا پایان سال 20 تا 25 حلقه چاه غیرمجاز دیگر پُر و مسدود شود.

صابرپور به نصب 200 دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های استان اشاره و افزود : برای نصب این تعداد کنتور مناقصه برگزار و قرارداد منعقد شده به گونه‌ای که شرکت برنده مناقصه اکنون در حال تولید کنتور است و عملیات نصب آن‌ها ظرف 3 تا 4 ماه آینده شروع می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین مطالعات نصب 99 دستگاه ابزار اندازه‌گیری روی منابع آب سطحی استان نیز توسط مشاور پایان یافته و گزارش آن برای تایید نهایی به شرکت منابع آب کشور فرستاده شده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار