کد خبر: 840694
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
استفانو پیولی

سرمربی رم عنوان کرد از صحبت درباره داوری خسته شده است و نمی خواهد به این موضوع بپردازد، چون اینتری‌ها به اندازه کافی در این باره صحبت کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، تیم فوتبال شب گذشته (یکشنبه) موفق شد در زمین اینتر نتیجه‌ بسیار خوبی را کسب کند و با نتیجه‌ سه بر یک این تیم را شکست بدهد تا جایگاه خود  در رتبه دوم را تثبیت کند. در این دیدار چند تصمیم داور به سود رم بود که باعث اعتراض هواداران اینتر شد. مشکوک‌ترین صحنه در اواخر بازی بود؛ جایی که یک ضربه پنالتی‌ برای رم اعلام شد که با اعتراض شدید هواداران اینتر همراه بود.

لوچانو اسپالتی بعد از کسب پیروزی در زمین اینتر در نشست خبری گفت‌: نمی‌دانم مردم به دنبال چه چیزی هستند. رم با شایستگی به پیروزی رسید اما به نظر من این موضوع اهمیتی ندارد و همه به دنبال مسائل دیگری هستند. هیچ ایرادی در قضاوت داور مسابقه ندیدم. او قضاوتی کاملا متعادل و عادی داشت. به هیچ وجه تمایلی ندارم درباره داوری صحبتی کنم. اینجا هستم تا درباره اتفاقات فوتبالی صحبت کنم. به اندازه کافی از داوری لطمه خوردیم که دیگر خسته شدیم. به همین خاطر ترجیح می‌دهم دیگر درباره داوری صحبتی نکنم.

سرمربی رم ‌اضافه کرد: آنچه برای من مهم است، عملکردی بود که در طول ۹۰ ‌دقیقه از خودمان نشان دادیم و ثابت کردیم شایسته پیروزی و کسب سه امتیاز این مسابقه بودیم. پیروزی در زمین اینتر به هیچ وجه کار آسانی نیست که موفق به انجام آن شدیم.

در ادامه بار دیگر خبرنگاران درباره مسائل داوری از سرمربی رم سوال کردند که اسپالتی پاسخ داد: سال گذشته در ۱۹ بازی تنها یک ضربه پنالتی‌ برای ما گرفته شده ولی هیچ حرفی نزدم. آمار ضربات پنالتی‌ تیمم با مابقی تیم‌ها را مقایسه نکردم. به‌ هر حال توانستیم پیروز شویم. متاسفم که اینتری‌ها با جوسازی می‌خواهند نشان بدهند داوری علیه‌شان بوده است. آنها در طول هفته‌ گذشته نیز جوی را به راه انداخته و عنوان کرده بودند داوران به سود ما پنالتی‌ می‌گیرند. برابر تیم بزرگی به پیروزی رسیدیم و همین برای ما کافی است. باید خودمان را برای بازی‌های فشرده آماده کنیم. بازی‌های زیادی داریم که کار ما را سخت می‌کند ولی مصمم هستیم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار