کد خبر: 840688
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
دیدار پرسپولیس و الهلال

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا با مصاف تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن ایران با حریفانی از امارات و عربستان ادامه می‌یابد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، فردا (سه‌شنبه) تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن ایران با تیم‌هایی از امارات و عربستان سعودی دیدار می‌کنند. این دو تیم ایرانی در دیدار نخست برابر حریفان‌شان به تساوی رسیدند و هر کدام با یک امتیاز در رده دوم گروه‌های خود قرار دارند.

* الوحده امارات - پرسپولیس ایران؛ زلزله در امارات

نماینده امارات که در گروه چهارم بازی‌ها با پرسپولیس ایران هم گروه است، با پیروزی در دیدار پلی‌آف با الوحدت اردن توانست جواز حضور در رقابت‌های این فصل را کسب کند و حالا در دومین دیدار مرحله گروهی‌اش باید از پرسپولیس پذیرایی کند. سرخ پوشان ایرانی در بازی نخست در حالی که بازی سختی برابر الهلال عربستان داشتند برابر این تیم به تساوی رسیدند تا به قول برانکو ایوانکوویچ مهم‌ترین بازی هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره با نتیجه تساوی تمام شود.

پرسپولیسی‌ها در دومین بازی باید به مصاف الوحده امارات بروند. حریف اماراتی قرمزپوشان در بازی نخست با نتیجه ۲ بر یک از الریان قطر شکست خورده است. پرسپولیس روی کاغذ توانایی بردن الوحده را دارد و با توجه به بازی این تیم برابر الهلال می‌توان بسیار امیدوار بود که شاگردان برانکو اولین پیروزی خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برابر الوحده به دست آورند. شاید آن طور که هواداران پرسپولیس این تیم را خطاب می‌کنند، "زلزله" این بار در امارات رقم بخورد.

دیدار دو تیم سه‌شنبه ۱۰ اسفند و از ساعت ۱۸:۴۰ آغاز می‌شود. در دیگر دیدار این گروه الهلال عربستان از ساعت ۲۰:۱۵ به مصاف الریان قطر می‌رود.

جدول گروه D:

۱- الریان قطر، ۳ امتیاز

۲- پرسپولیس ایران، یک امتیاز

۳- الهلال عربستان، یک امتیاز

۴- الوحده امارات، صفر امتیاز

* ذوب آهن ایران - الاهلی عربستان؛ میزبانی در خانه حریف

دیگر نماینده فوتبال ایران که فردا (سه شنبه) دومین دیدارش را در مرحله گروهی مسابقه‌ها برگزار می‌کند، ذوب آهن است. این تیم هفته قبل موفق شد در دیداری حساس و سخت، برابر العین امارات نایب قهرمان فصل گذشته آسیا، در امارات به تساوی برسد. این نتیجه خوب برای ذوب آهن، انگیزه بازیکنان این تیم را برای کسب پیروزی در دومین دیدار بسیار زیاد کرده است.

از طرف دیگر الاهلی عربستان در اولین دیدارش ۲ بر صفر بنیادکار ازبکستان را شکست داد و این نشان می‌دهد که این تیم از توان و قدرت نسبتا خوبی برخوردار است.

ذوب آهن روی کاغذ میزبان این بازی است اما به دلیل جو سیاسی حاکم بر AFC و شیطنت‌های سعودی‌ها این دیدار در کشوری به اصطلاح بی‌طرف برگزار می‌شود. هرچند تیم‌های عربستانی در عمان غریبه نیستند و هواداران خاص خود را در این کشور عربی دارند.

دیدار دو تیم سه‌شنبه در ساعت ۱۸:۴۵ آغاز می‌شود و در دیگر دیدار این گروه از ساعت ۱۶:۳۰ بنیادکار ازبکستان به مصاف العین امارات می‌رود.

جدول گروه C

۱- الاهلی عربستان ، ۳ امتیاز

۲- ذوب آهن ایران، یک امتیاز

۳- العین امارات، یک امتیاز

۴- بنیادکار ازبکستان، صفر امتیاز

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار