کد خبر: 840685
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
بایرن مونیخ

در فهرست پنج نفره بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در فصل جاری نام دو بازیکن اسپانیایی به چشم می آید.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از elsport، بایرن مونیخ در فصل جاری با کارلو آنچلوتی شروعی توفانی داشت و با پیروزی‌های پیاپی در بوندسلیگا، نشان داد که شانس نخست کسب عنوان قهرمانی است.

البته بایرن چند هفته با افت محسوس مواجه شد و انتقادها از سرمربی ایتالیایی و باتجربه این تیم شروع شد و حتی درباره احتمال اخراج این مربی هم سخن به میان آمد اما  نتایج بد بایرن زیاد طول نکشید و دوباره این تیم همان تیم آماده پیشین شد.

بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال را در آلیانس آره‌نا تحقیر کرد و در بوندسلیگا هم برابر هامبورگ جشنواره گل به راه انداخت تا نشان بدهد بسیار آماده است. سایت «هو اسکورد» در گزارشی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در فصل جاری سخن به میان آورد. نکته جالب این که تیاگو آلکانتارا در صدر این فهرست قرار دارد و بیشترین نمره را به خود اختصاص داده است.

از نظر این سایت، تیاگو از ۱۰ نمره عدد ۸.۶ را به خود اختصاص داده است تا بهترین فصل خود را با باواریایی‌ها پشت‌سر بگذارد. تیاگو در این مدت حضورش در بایرن زیاد آسیب دیده و همین باعث شده بود تا از روزهای اوج فاصله بگیرد اما او در فصل جاری بسیار آماده و سرحال نشان داده است.

بعد از تیاگو نوبت به روبرت لواندوفسکی می‌رسد که با زدن ۱۹ گل بهترین گلزن بایرن در بوندسلیگا به شمار می‌آید. او نمره ۷.۶۴ را به خود اختصاص داده است. آرین روبن با ۷.۵۵، متس هوملس با ۷.۳۶ و ژابی آلونسو با ۷.۲۸ به ترتیب در رده های سوم تا پنجم جای دارند.

بایرن مونیخ به همراه پاری ‌سن‌ ژرمن، تنها تیم‌هایی  هستند که شانس بالایی برای قهرمانی در سه‌گانه فصل جاری دارند. بارسلونا هم این شانس را دارد که سه گانه را به دست آورد ولی  شکست سنگین چهار بر صفر این تیم در دور رفت برابر نماینده PSG باعث شده تا بسیاری تیم لوییس انریکه را حذف شده تصور کنند.

انتهای پیام

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار