کد خبر: 840657
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳
شرکت اب وفاضلاب گلستان
محمد هادی رحمتی مدیر عامل اب وفاضلاب گلستان از تعویض بیش از 24 هزار فقره کنتور خراب در راستای استاندارد سازی انشعابات مشترکین در شهرهای استان خبر داد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت به منظور تحقق اهداف عملیاتی مرتبط با سیاست اقتصاد مقاومتی در راستای استانداردسازی انشعابات مشترکین در شهرهای استان ، این شرکت از محل تبصره 3 نسبت به تعویض 24 هزار و 311دستگاه کنتور خراب اقدام کرد.

محمد هادی رحمتی تصریح کرد: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از پرت بیش از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آبرسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم به منظور کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌کند.

وی تعداد کل کنتورهای خراب مشترکین استان گلستان را 28 هزارو 486 فقره بیان نمود و افزود تا پایان بهمن ماه سالجاری از محل تبصره 3 توانستیم بالغ بر 24 هزارو 311 فقره کنتور خراب مشترکین را تعویض کنیم که این رقم نسبت به بودجه سالیانه شرکت 195 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره بر این که هر تعویض کنتور خراب برای شرکت بالغ بر نهصد هزار ریال هزینه در بر دارد افزود : به صفر رساندن کنتور های خراب در استان از اهداف اصلی شرکت می باشد اما چون در هر دوره از قرائت کنتورها بر تعداد کنتور های خراب افزوده می شود بنابر این کار تعویض کنتور کاری مستمر و دائمی و در راستای استراتژی تعمیرات و نگهداری پیشگیرانه شرکت می باشد

رحمتی با بیان اینکه وجود اشتراک‌های غیرمجاز هزینه‌های جاری این شرکت را افزایش داده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا 28 فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرهای استان قطع و به مجاز تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان ابراز داشت: افرادی که از طریق انشعابهای غیرمجاز به شبکه آب وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود و با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را در معرض خطر آلودگی و کاهش میزان آب قرار می‌دهند که برخورد با این افراد طبق قانون در دستور کار قرار دارد.

محمد هادی رحمتی خاطر نشان کرد:بمنظور کاهش هدر رفت آب 398 رشته انشعاب فرسوده با نشت زیاد تعویض و تعداد 536 رشته انشعاب بازسازی بهمراه اصلاح شبکه انجام شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر