کد خبر: 840656
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
رئیس اداره تعاون و امور رفاه آموزش و پرورش اصفهان:
1357 مدرسه در قالب ۱۳ هزار و ۴۰۰ کلاس درس در استان اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی آماده می‌شود.

رئیس اداره تعاون و امور رفاه آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص برنامه‌های آموزش و پرورش استان اصفهان برای اسکان مسافران نوروزی اظهار داشت: برای این طرح یک هزار و ۳۵۷ مدرسه در قالب ۱۳ هزار و ۴۰۰ کلاس درس در نظر گرفته خواهد شد.

آذرکیوان امیر پور گفت به دلیل استقبال زیاد مسافران و ترافیک نوروزی ۶۵۰ مدرسه در شهر اصفهان در حالت آماده باش قرار می‌گیرد، تصریح کرد: ۳۰ درصد مدارس استان برای اسکان مسافران نوروزی به صورت اینترنتی رزرو می‌شود که ثبت‌نام از پنج تا ۲۲ اسفند انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اسکان بیش از ۵۰۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس استان اصفهان در نوروز ۹۵ ابراز داشت: برای سال جاری با توجه به شرایط جوی اعلام شده با استقبال بیشتر مسافران روبرو خواهیم بود.

رئیس اداره تعاون و امور رفاه آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در سال جاری مدارس در دو بخش «الف» و «ب» درجه بندی می‌شوند، تصریح کرد: قیمت مصوب برای هر خانواده پنج نفره در بازه زمانی ۲۴ ساعته از ۱۸ تا ۲۵ هزار تومان مصوب شده است.

امیر پور با تاکید بر اینکه اولویت ما در اسکان مسافران فرهنگیان است، افزود: اما این در حالی است که به کارمندان دولت و مردم عادی متقاضی نیز خدمات ارائه خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر