وی ادامه داد: استفاده از مخلوطي كه بتواند با افزايش چسبندگي قير و مصالح سنگي، تنشهاي بوجود آمده از پديده هاي مانند حجم ترافيكي بالا، تكرار بارگذاري و نامساعد ازلحاظ جوي را تحمل کند و از بوجود آمدن انواع تغييرشكلها در روسازي بكاهد، می تواند هزینه ها ترمیم مستمر را کاهش دهد.
اسحقی با اشاره به ترمیم مسیر BRT با بهره گیری از آسفات مخصوص و افزودن فیلر سیمانی اظهار داشت: لایه نازک 3 سانتی آسفالت مخصوص در مقابل آثار مخرب بارش شدید برف و کاهش دما مقاوم خواهد بود.
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز تصریح کرد: در دومین روز آغاز عملیات ترمیم و لکه گیری معابر تبریز در هوای مناسب نسبت هفته قبل با همکاری مناطق دهگانه شهرداری شاهد پیشرفت هستیم و می توان گفت در صورت توقف بارندگی تا پایان اسفند ماه این عملیات به اتمام برسد.
اسحقی افزود: عملیات ترمیم آسفالت مسیر BRT از ساعات پایانی روز دوشنبه در حد فاصل باغ گلستان تا چهار راه شریعتی اجرا خواهد شد.