کد خبر: 840654
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:
معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز از آغاز عملیات ترمیم و لکه گیری مسیر BRT و معابر سطح شهر تبریز خبر داد و گفت: با نزدیک شدن به آغاز سال نو و افزایش دما امکان اجرای عملیات آسفالت ریزی فراهم شده است.
محمد حسین اسحقی افزود: تولید آسفالت الیافی کربنی با افزودن فیلر سیمانی نتیجه پروژه تحقیقاتی با مشارکت سازمان عمران جهت بهبود کیفیت آسفالت متناسب با آب و هوای شهر تبریز است واین نوع آسفالت با هدف کاهش آثار مخرب بارش شدید برف، توسط مهندسان تبریزی تولید شده است.

وی ادامه داد: استفاده از مخلوطي كه بتواند با افزايش چسبندگي قير و مصالح سنگي، تنشهاي بوجود آمده از پديده هاي مانند حجم ترافيكي بالا، تكرار بارگذاري و نامساعد ازلحاظ جوي را تحمل کند و از بوجود آمدن انواع تغييرشكلها در روسازي بكاهد، می تواند هزینه ها ترمیم مستمر را کاهش دهد.

اسحقی با اشاره به ترمیم مسیر BRT با بهره گیری از آسفات مخصوص و افزودن فیلر سیمانی اظهار داشت: لایه نازک 3 سانتی آسفالت مخصوص در مقابل آثار مخرب بارش شدید برف و کاهش دما مقاوم خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز تصریح کرد: در دومین روز آغاز عملیات ترمیم و لکه گیری معابر تبریز در هوای مناسب نسبت هفته قبل با همکاری مناطق دهگانه شهرداری شاهد پیشرفت هستیم و می توان گفت در صورت توقف بارندگی تا پایان اسفند ماه این عملیات به اتمام برسد.

اسحقی افزود: عملیات ترمیم آسفالت مسیر BRT  از ساعات پایانی روز دوشنبه در حد فاصل باغ گلستان تا چهار راه شریعتی اجرا خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر