کد خبر: 840652
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردارتبریز خبر داد:
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردارتبریز از آغازعملیات لکه گیری آسفالت با بهره گیری از روش های فنی و اصولی خبر داد.
علی مدبر با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای برنامه های استقبال از بهار توسط معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز، اقدامات مختلفی صورت گرفته که لکه گیری آسفالت، یکی از این اقدامات است.

وی افزود: در عملیات لکه گیری امسال، تفاوت اساسی به چشم می خورد؛ به این معنی که پیش از لکه گیری، قسمت معیوب و تخریب شده آسفالت کاترزنی شده و به صورت منظم از آسفالت کلی جدا می شود.


معاون خدمات شهری و اجرایی شهردارتبریز، ادامه داد: همچنین در صورت نیاز به زیرسازی و بهسازی بستردر نقطه مورد نظر، عملیات زیرسازی فنی صورت می گیرد وبعد از آن نیز، با آسفالت رویه پوشش داده می شود.


مدبر با اشاره به تاکیدات شهردارتبریز مبنی بر اجرای اصولی و فنی لکه گیری ها در سطح شهر، اظهار داشت: شهردارمحترم،جناب آقای دکترنجفی، بر اجرای لکه گیری ها با رعایت اصول فنی و مهندسی تاکید داشتند که معاونت خدمات شهری، هماهنگی های لازم را با مناطق دهگانه شهرداری در این راستا انجام داده و تمامی عملیات بر اساس استانداردهای موجود، اجرا می شود.


وی، همچنین اضافه کرد: با توجه به سختی کار در این روش، لکه گیری معابر اصلی در اولویت قرار گرفته و امیداست که در آستانه نوروز، بتوانیم چهره ای قابل قبول از معابر اصلی شهر را به میهمانان نوروزی وشهروندان عرضه کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر