کد خبر: 840649
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز از تصویب بودجه ۲۶۰۰ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری تبریز در صحن شورای اسلامی شهر تبریز خبر داد.
شهرام دبیری با اعلام این خبر گفت: به دنبال برگزاری جلسات متعدد و بررسی بندهای مختلف بودجه سال آینده شهر، کلیات بودجه سال ۱۳۹۶ شهرداری تبریز به تصویب شورای شهر تبریز رسید.

دبیری با اشاره به افزایش ردیف های عمرانی، فرهنگی و مسیر گشایی در بودجه سال آینده تبریز گفت: بودجه سال آینده تبریز نسبت به سال ۱۳۹۵ با افزایش ۱۵۰۰ میلیارد ریالی به رقم ۲۶۰۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: قسمت عمده افزایش بودجه سال آینده تبریز مربوط به بودجه عمرانی بوده است و در عین حال که در بخش های عمرانی افزایش بودجه داشته ایم شاهد کاهش بودجه جاری نیز بوده ایم.

وی از توجه ویژه شورای اسلامی شهر تبریز به پرداخت دیون مردم اظهار داشت: یکی از جهت گیری های اصلی بودجه سال آینده تبریز در کنار توجه به افزایش بخش عمرانی پرداخت دیون شهرداری بوده است و به دنبال این هستیم که در سال آینده شرایط پرداخت دیون مردم در شهرداری تبریز فراهم شود.

رئیس شورای شهر تبریز همچنین توجه به مسیر گشایی را از دیگر بخش های مهم بودجه سال آینده تبریز دانست و گفت:  در راستای اجرای طرح تفصیلی بخصوص در مناطق محروم و کم برخوردار، بودجه مسیر گشایی ها افزایش داشته است.

دبیری افزود: همچنین در راستای اجرای عدالت اجتماعی بودجه روستاهای الحاق شده به تبریز افزایش یافته است تا شاهد رشد متوازن این بخش ها نیز باشیم.

وی با اشاره به اینکه برای «تبریز ۲۰۱۸» و همچنین بازار تبریز ردیف بودجه مشخص و جداگانه ای در بودجه سال آینده شهر در نظر گرفته شده است افزود: در  لایحه بودجه سال آینده تبریز حمل نقل عمومی شهر جز اولویت های اساسی بوده است و در این راستا ردیف های ویژه ای به مترو ، اتوبوسرانی و کاهش آلودگی هوا اختصاص یافته است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان گفت: لایحه بودجه سال ۱۳۹۶ شهرداری تبریز بعد از تصویب تبصره های  دائمی لایحه، برای تایید و تصویب نهایی به فرمانداری ارسال خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر