کد خبر: 840644
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
بیگی:
نماینده تبریز در مجلس گفت: برخی استان‌ها در کمیسیون تلفیق به افزایش سهم مالیاتی استان خود اعتراض داشتند که تصمیم بر آن شد تا کمی از مالیات آنها کاهش یابد چرا که این رویه افزایش، ظلم در حق آنهاست.

احمد علیرضابیگی  در خصوص اعتراض نمایندگان استان به افزایش مالیاتی در استان اظهار کرد: بعد از برگزاری جلسه‌ای در صحن علنی بابت افزایش مالیاتی استان‌ها، جلسه کمیسیون تلفیق برای اعتراض نمایندگان استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه پیشنهادات و تذکرات در راستای کاهش سهم مالیاتی تبریز در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت، افزود: نمایندگان تبریز در جلسه کمیسیون تلفیق دفاعیات لازم در خصوص سهم مالیاتی انجام دادند و توانستند آنها را قانع کنند و طرح دوباره به صحن علنی مجلس برگشت تا به تصویب برسد.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو با تاکید بر اینکه گام اول برای دفاع از سهم مالیاتی استان متقاعد کردن کمیسیون تلفیق بود که اتفاق افتاد، خاطرنشان کرد: در این جلسه علاوه بر استان ما برخی دیگر از استان‌ها نیز به افزایش سهم مالیاتی استان خود اعتراض داشتند که تصمیم بر آن شد تا کمی از مالیات آنها کاهش یابد.

بیگی با تاکید بر اینکه جلسه کمیسیون برای بررسی سهم مالیاتی برخی استان‌ها فقط برای رعایت عدالت بوده، افزود: به واسطه اینکه میزان عملکرد مالیاتی سال‌جاری استان آذربایجان‌شرقی بسیار بالا بوده، این رویه در واقع منجر به ظلم بزرگ در حق استان می‌شد ضمن اینکه این مشکل گریبان‌گیر برخی دیگر از استان‌ها نیز هست.

وی افزود: در این جلسه برخی استان‌ها ما را همراهی می‌کردند و در مقابل استان‌های دیگری از جمله تهران و اصفهان به دلیل اینکه با کاهش سهم مالیاتی برخی استان‌ها فشار وارده به آنها بیشتر می‌شد، مخالفت کردند.

نماینده مردم تبریز،آذرشهر و اسکو خاطرنشان کرد: کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دکتر فرهنگی در راستای اینکه یک دسته‌بندی جدید اعمال شود تا به برخی استان‌ها فشار وارد نشود،موضوع به صحن علنی مجلس فرستاده شد.

وی افزود: به امید خدا در صحن علنی مجلس رای اخذ شده از کمیسیون تلفیق را دریافت خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر