کد خبر: 840616
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
در دومين روز از هفته فيلم عمار در آرژانتين فيلم‌هاي بلند سينمايي «تنهاي تنهاي تنها» و «قلاده‌هاي طلا» مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند.
اکران آثار برگزيده جشنواره مردمي فيلم عمار و سينماي انقلاب اسلامي ظرف دو روز گذشته با اقبال خوبي از سوي مخاطبان مواجه شد. علاقه بيش از حد مخاطبان و صف طولاني اين جشنواره باعث شد يکي از مجريان معروف و پرطرفدار در برنامه تلويزيوني خود درباره نمايش فيلم‌هاي ايراني در شهر بوينس‌آيرس صحبت کند.

روز گذشته ساعت‌هاي 18 و 20 به وقت آرژانتين به ترتيب فيلم‌هاي «تنهاي تنهاي تنها» و «قلاده‌هاي طلا» به نمايش درآمدند که با اقبال خوبي مواجه شدند. در دومين روز از برگزاري آثار برگزيده جشنواره مردمي عمار فيلم‌هاي «چراغ‌هاي روشن»، «علمک» و «بازار محبت3» به همراه انيميشن «سليمان و مورچه» در شهر بوينس‌آيرس به نمايش درآمد. فابيو سوريتا، مسئول هفته فيلم جشنواره عمار در آرژانتين است. شبکه تلويزيوني هفت و کانال 23 از محبوب‌ترين و مهم‌ترين شبکه‌هاي تلويزيوني آرژانتين هستند که علاوه بر پخش تيزر اين هفته فيلم با فابيو سوريتا، مسئول برگزاري هفته فيلم جشنواره عمار در آرژانتين گفت‌وگوي مفصل تلويزيوني داشتند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار