کد خبر: 840569
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
جانشين فرمانده كل سپاه :
بزرگ‌ترين هنر انقلاب اين بود كه توانست دشمنان بزرگ را از پناهگاه‌هاي راهبردي خارج و به سطوح عملياتي وارد كند.
بزرگ‌ترين هنر انقلاب اين بود كه توانست دشمنان بزرگ را از پناهگاه‌هاي راهبردي خارج و به سطوح عملياتي وارد كند.
به گزارش فارس، سردار حسين سلامي جانشين فرمانده كل سپاه در آيين افتتاحيه پانزدهمين همايش سراسري روحانيون شاغل در سپاه (ميقات) با بيان اينكه ما با عصر حاكميت جديد اسلام مواجهيم، تصريح كرد: انقلاب اسلامي در عصر سيطره قدرت‌هاي بزرگ بر جهان متولد شد و در همان روزهاي اول، دنياي استكبار اين الگوي جامع و موفق از ساختار حكومت ديني را برنتافت و جنگي را بر ما تحميل كرد.
سلامي با بيان اينكه هر پديده‌اي اگر قوي نباشد در عالم ماندگار نيست، گفت: دشمن مي‌خواهد ما را ضعيف نگه دارد اما در منطق قرآن خداوند متعال ضعف را نمي‌پذيرد و در فضاي نابرابري قدرت، مؤمنان را ياري مي‌كند.
سلامي با بيان اينكه حقايقي كه ما در گذشته مي‌گفتيم امروز توسط دشمنان ما به شكل‌هاي ديگري بيان مي‌شود، گفت: بزرگ‌ترين هنر انقلاب اين بود كه توانست دشمنان بزرگ را از پناهگاه‌هاي راهبردي خارج و به سطوح عملياتي وارد كند.
وي افزود: انقلاب اسلامي توانست ظرفيت‌هاي خفته در جغرافياي وسيع جهان اسلام را به عرصه بياورد و جبهه‌هاي متنوعي بر دشمنان باز و در اين عرصه‌ها اركان قدرت دشمن را با زوال مواجه كند كه امروز اين واقعيت‌هاي موجود و پوسيدگي و زوال قدرت استكبار را در ميان سردمداران آنها مي‌توان يافت.
وي با تأكيد بر اينكه امروز اركان منافع و اهداف راهبردي دشمن تحت تسلط و سيطره انقلاب اسلامي است، گفت: به‌طور مثال انرژي همچنان موضوعي جهاني است و جريان آن به اراده انقلاب ما بستگي دارد.
جانشين فرمانده كل سپاه افزود: رژيم صهيونيستي امروز براي در امان ماندن از ساختار قدرت شكل گرفته در باريكه غزه چاره‌اي جز كشيدن ديوارهاي بلند با سيستم‌هاي پيشرفته امنيتي ندارد و كساني كه روزي استراتژي بحر تا بحر را دنبال مي‌كردند در باريكه‌اي بين مرگ و زندگي دست و پا مي‌زنند.
سلامي با تأكيد بر اينكه امروز انقلاب اسلامي در تمامي عرصه‌هاي تقابل با استكبار با ياري خدا به نصرت دست يافته است، گفت: هيچ حركتي از سوي استكبار در منطقه نيست كه بردار حركت آن تحت اراده انقلاب اسلامي نباشد و ما در حال شكل‌دهي به يك روند غلبه هستيم.
وي با بيان اينكه جهاد همچنان ادامه دارد، اظهار كرد: اطمينان داشته باشيد تا تغيير موازنه به نفع مسلمانان راه زيادي باقي نمانده است و انقلابيون با نشاطي برگرفته از جهاد در حال نزديك شدن به افق‌هاي روشن هستند.
جانشين فرمانده كل سپاه در پايان سخنانش تأكيد كرد: اميدواريم روح حركت و جهاد كه در پيكره مسلمانان امروز دميده شده و آنان را با ماهيت حقيقي قدرت آشنا كرده است همچنان تداوم يابد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار