کد خبر: 840543
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي، طرح پرورش ماهي در قفس در آب‌هاي مستعد استان اردبيل اجرا مي‌شود.

مديركل شيلات استان اردبيل با اعلام اين خبر گفت: در سال گذشته 527 تن انواع ماهيان سردابي و گرمابي در استان اردبيل پرورش داده شد كه در تلاش هستيم تا توليد و پرورش ماهي و آبزيان را در استان افزايش دهيم.

ميرآرمان واعظي افزود: با بهره‌برداري از طرح‌هاي پرورش ماهي در استان پيش‌بيني مي‌شود كه امسال بر ميزان پرورش انواع ماهيان در استان افزوده شود.

وي ادامه داد: مقرر است به منظور پيگيري برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي و هماهنگي لازم با شيلات شهرستان‌ها كارشناسان در ايام هفته در شهرستان‌هاي استان حضور فعال داشته باشند و موضوع را بررسي كنند تا بتوانيم در حوزه تحقق سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي در بخش شيلات استان اقدامات لازم را انجام دهيم.

واعظي اجراي طرح پرورش ماهي در قفس را يكي از مهم‌ترين راهكارهاي تحقق اقتصاد مقاومتي در اين حوزه برشمرد و افزود: در راستاي تحقق اين امر اقدامات و پيگيري‌هاي لازم انجام مي‌شود تا بتوانيم اين طرح را در آب‌ها و پشت سدهاي استان اجرا كنيم كه براي اين امر درصدد تعيين سهم آبزي‌پروري در سدهاي استان هستيم.

وي با بيان اينكه طبق مصوبه هيئت وزيران و آيين‌نامه اجرايي تبصره 35 قانون اصلاح بودجه سال 95 كل كشور سود تسهيلات دريافتي تا سقف 100 ميليون تومان بخشيده شده است، گفت: پرورش‌دهندگان ماهي و دريافت‌كنندگان تسهيلات بانكي كه معوقه پرداخت اقساط دارند تا پايان اسفندماه سال 95 فرصت داده شده تا در اسرع وقت به بانك‌هاي عامل مراجعه و نسبت به تسويه بدهي خود اقدام كنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار