کد خبر: 840534
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
در فضای مجازی انجام می‌شود
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران طرح «چی شد طلبه شدم» را با هدف بازگو کردن خاطرات طلاب خواهر در مورد نحو آشنایی و ورود به حوزه‌های علمیه خواهران اجرا می‌کند که تا کنون 80هزار بانو در اين طرح مشارکت داشته اند.

محمدتقی جلیلی مدیر پایگاه‌های اینترنتی حوزه‌های علمیه خواهران با اعلام اين خبر گفت:‌ با اعلام فراخوان این طرح، طلاب شاغل به تحصیل و فارغ‌التحصیل، اساتید، مدیران مدارس علمیه و... از طریق شبکه اجتماعی کوثرنت و سامانه کوثربلاگ خاطرات خود را در مورد نحوه آشنایی با حوزه و ورود به حوزه‌‌های علمیه خواهران بازگو می‌کنند.

وی با اشاره به حضور فعال بانوان طلبه در فضای مجازی ادامه داد: ‌با انجام این کار مجموعه‌ای از خاطرات در صفحه‌ها و سایت‌های زیرمجموعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران منتشر خواهد شد.

مدیر پایگاه‌های اینترنتی حوزه‌های علمیه خواهران اجرای این طرح را زمینه‌ای برای ایجاد نشاط و همفکری از طریق بازگو کردن خاطرات بانوان طلبه دانست و اظهار کرد: طرح «چی شد طلبه شدم» ایده‌های نابی در مورد نحوه جذب علاقه‌مندان به حوزه‌های علمیه خواهران ارائه خواهد کرد و به صورت ضمنی اطلاعاتی در مورد وضعیت حوزه‌های علمیه خواهران و فضای فکری و اخلاقی طلبگی منتشر خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این طرح هم زمان با پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران آغاز شده است، اضافه کرد: حدود 80 هزار بانوی مرتبط با حوزه‌های علمیه خواهران به شبکه اجتماعی کوثرنت و سامانه کوثربلاگ دسترسی دارند و می‌توانند خاطرات خود را در قالب این طرح منتشر کنند.

جلیلی ادامه داد: پیش‌بینی شده است بهترین خاطرات طلاب در مورد انگیزه و نحوه ورود به حوزه‌های علمیه خواهران با رصد وبلاگ‌ها و صفحه‌های شبکه اجتماعی کوثرنت انتخاب و در یک سایت جداگانه منتشر شود.

وی خاطرنشان کرد: با گذشت سه روز از اجرای طرح چی شد طلبه شدم این موج با استقبال بالای طلاب مواجه شده است و در این مدت نزدیک به 100 خاطره از طلاب سراسر کشور در شبکه کوثرنت منتشر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار