کد خبر: 840524
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
شهردار اردبیل:
شهردار اردبیل گفت: در حدود ۲۰۰ هزار تن لاشه سنگ از معدنهای متفاوت از ابتدای مهر ماه تا به امروز جمع و به کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل حمل شده که از این میزان ۹۰ هزار تن فراوری شده است.

به گزارش جوا ن آنلاین از اردبیل،حمید لطف‌اللهیان در بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری اردبیل اظهار داشت:  در حدود 200 هزار تن لاشه سنگ از معدنهای متفاوت از اول مهر ماه تا به امروز جمع و به کارخانه  آسفالت شهرداری حمل شده  که از این میزان  90 هزار تن فراوری شده است.

وی افزود:  تمام سعی و تلاش خود را برای تولید و پخش آسفالت انجام خواهیم داد و در این زمینه کارخانه آسفالت  و سنگ‌شکن شهرداری اردبیل برای شروع عملیات آمادگی دارد که همکاری‌های لازم را در رابطه با تولید و پخش آسفالت انجام دهد و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در راستای خدمت‌رسانی به مردم و برطرف کردن مطالبات و خواسته‌های آنان برساند.

شهردار اردبیل گفت: در نخستین فرصت عملیات چاله پرکنی در مسیرهای اصلی شهر نیز با استفاده از دستگاه فلکس آغاز خواهد شد‌ و هم‌اکنون اقدامات اولیه در این زمینه انجام می‌شود تا بتوانیم از این طریق مشکل رانندگان و ترددکنندگان را برطرف کنیم و در آستانه رسیدن به سال جدید مشکل آسفالت خیابانهای شهر را برطرف کنیم.

لطف‌اللهیان بیان کرد: مصالح تولید و فراوری شده در کارخانه‌های سنگ‌شکن موجود در این مجموعه شامل انواع ماسه، شن دانه متوسط و شن دانه درشت است و این محصولات که با کنترل کیفی روزانه، مطابق استانداردهای آزمایشگاه فنی مکانیک خاک مستقر در کارخانه تولید می‌شود و برای تولید آسفالت مورد استفاده قرار داده می‌‌شود.

وی تصریح کرد: آسفالت‌ریزی در سطح شهر به روش‌های بکارگیری پیمانکاران لکه‌گیر، بکارگیری پیمانکاران آسفالت‌ریز کلی، بکارگیری پیمانکاران پخش آسفالت با دستگاه فینیشر برای شهرداری‌های مناطق چهارگانه و دو اکیپ فینیشر سازمان عمران برای انجام آسفالت رویه معابر اصلی و فرعی انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر