کد خبر: 840471
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
رئیس کل دادگستری استان البرز خبرداد
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: امروز می‌توانیم این اطمینان را به مردم استان بدهیم که تا پایان سال 96 بخش زیادی از پروژه‌های در دست اجرا به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین پروژه‌های دیگری نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

احمد فاضلیان  در آیین بهره‌برداری از ساختمان دادگستری شهرستان اشتهارد که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری اشتهارد برگزار شد. در تشریح شرایط استان البرز گفت: هر یک از مدیران استان، به دلیل فضای حاکم بر استان ماموریت سختی بر عهده دارند.

وی افزود: بسیاری این پیش‌فرض را نسبت به استان البرز دارند که با توجه به اینکه پیش از این بخشی از استان تهران بوده باید از دستاوردهای این نزدیکی بهره مند باشد ولی آنچه امروز شاهد آن هستیم بیانگر آن است که چنین نگرشی درست نیست و کمترین توجه به کرج و شهرستان‌های آن شده است.

فاضلیان همزمانی استان شدن البرز با مشکلات و مضیقه‌های مالی دولت را اتفاقی ناخوشایند برای آن دانست و بیان داشت: به دلیل همین شرایط زمینه برای تخصیص اعتبارات مهیا نبوده و فاصله استان البرز با دیگر استان‌های کشور نه تنها کمتر نشده بلکه گاهی بیشتر نیز شده است تا جایی که اکنون ما از نظر زیرساختی از استان‌های کشور که به محرومیت مشهور هستند در شرایط بدتری قرار داریم.

وی اضافه کرد: دادگستری استان البرز را می‌توان تنها استانی معرفی کرد که فاقد ساختمان اداره کل است چنین شرایطی در مورد استانداری نیز حاکم بوده و استانداری نیز به مانند دادگستری که میهمان دادگستری کرج است در ساختمان فرمانداری مستقر شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار