کد خبر: 840447
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز خبرداد :
مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری تبریز از برگزاری مراسم تحویل سال نو در جوار قبور مطهر شهدا با برنامه های خاص فرهنگی هنری خبر داد.
احد فلاحی با اعلام این خبر گفت : حضور خادمین آستان قدس رضوی در برنامه « عیدانه شهیدان » به همراه ارتباط زنده با حرم مقدس حضرت ثامن الائمه (ع) در آغازین لحظات سال نو از ویژگی های این برنامه با شکوه خواهد بود که حال و هوای معنوی حرم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و گلزار شهدا بر فضای این برنامه خواهد افزود.
مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری تبریز حضور خانواده های معظم شهدا، ایثار گران و عموم مردم همیشه در صحنه علی الخصوص خانواده های شهدای مدافع حرم و جانباختگان قطار مسافر بری تبریز - مشهد را از نکات لحاظ شده در برنامه های فرهنگی سال نو اعلام کرد.
فلاحی گفت: مهم ترین اقدام اساسی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال آن به نسل های آینده و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.
وی افزود: شهدا یادگاران این انقلاب شکوهمند هستند و گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان و تکریم از خانواده شهدا وظیفه تمامی آحاد جامعه است.
فلاحی گفت: مراسم سال نو که امسال با شعار عیدانه با شهیدان برگزار خواهد شد با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و یاد آوری تمام حماسه ها و رشادت ها خواهد بود.
عیدانه با شهیدان با قرائت دعای توسل، مدیحه سرایی و دعای سلامتی حضرت ولی عصر (عج) و در نهایت قرائت دعای لحظه تحویل سال نو همراه خواهد بود که امید داریم با حضور پرشور زائرین قبور مطهر شهدا و مومنین به صورت با شکوه برگزار شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر