کد خبر: 840437
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
مدیر کل امور اقتصادی و بین المللی استانداری استان مرکزی :
مدیر کل امور اقتصادی و بین المللی استانداری استان مرکزی گفت: 20 درصد از اهداف سند ارتقاء کیفیت آرد و نان این استان تا کنون محقق شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و بین المللی استانداری استان مرکزی گفت: 20 درصد از اهداف سند ارتقاء کیفیت آرد و نان این استان تا کنون محقق شده است.

محمود نعمتی مدیر کل امور اقتصادی و بین المللی استانداری استان مرکزی در کارگروه ارتقاء کیفیت آرد و نان استان مرکزی افزود: سند ارتقاء کیفیت آرد و نان استان مرکزی از سال گذشته با چشم انداز پنج ساله تدوین شده که هم اینک 20 درصد اهداف محقق و بر اساس برنامه ریزی پیشروی داشته است.
وی ادامه داد: سند ارتقاء کیفیت آرد و نان استان مرکزی به دبیری شرکت غله استان تدوین شده و این شرکت وظیفه دارد اهداف این سند را به دستگا های عضو کارگروه ارائه کرده و نتایج را جمع آوری و به استانداری مرکزی ارائه کند.
مدیر کل امور اقتصادی و بین المللی استانداری استان مرکزی بیان کرد: در سال زراعی گذشته دو نوع بذر با کیفیت در استان مرکزی کشت شد که نتیجه این آزمایش مثبت ارزیابی شده و از سال آینده این دو نوع بذر در دیگر مزارع استان کشت می شود.
وی با بیان اینکه تولید نان از کارگاه ها و نانوایی های انفرادی باید به واحدهای صنعتی تولید نان تبدیل شوند، بیان کرد: شرکت غله و فرمانداری ها از سال آینده از ارائه پروانه نانوایی انفرادی خودداری کنند.
نعمتی اضافه کرد: هم اینک بین گندم با کیفیت و نان با کیفیت رابطه مستقیم وجود دارد در صورتی که این 2 نباید تحت تاثیر یکدیگر باشند و در واقع سند ارتقای کیفی نان به دنبال ایجاد رضایتمندی عمومی و افزایش بهره وری در صنعت نان است.
وی در خصوص ذخیره سازی گندم در استان نیز گفت: هم اینک بیشتر شهرستان های استان از سیلو برخوردار هستند و از سال آینده مشکل ذخیره سازی گندم در استان وجود ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار