کد خبر: 840411
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
قاليباف در مراسم بهره‌برداري از 110 پروژه شهري خبر داد
صبح روز گذشته با حضور محمدباقر قاليباف، شهردار تهران 110 پروژه عمراني، ترافيكي، خدمات شهري و محيط زيست، فرهنگي و اجتماعي منطقه 2 به بهره‌برداري رسيد.
قاليباف در ادامه سخنان خود در آيين بهره‌برداري از 110 پروژه عمراني ترافيكي، خدمات شهري و محيط زيست، فرهنگي و اجتماعي منطقه 2 به فعاليت‌هاي انجام شده در خصوص خط 6 مترو تهران پرداخت و گفت: خط 6 مترو تهران از جنوب شرق تهران و از محلات بسيج و دولت‌آباد شروع شده و با طول 31 كيلومتر به سمت خيابان 17شهريور، ميدان شهدا، ميدان امام حسين و در ادامه به سمت ميدان سپاه و از آنجا به 7 تير، ميدان وليعصر و در ادامه بلوار كشاورز به سمت پل گيشا، شهرك ژاندارمري، ستاري و دانشگاه آزاد و سولقان مي‌رود.
وي با اشاره به اينكه برخي از ايستگاه‌هاي خط 7 تا قبل از سال جديد افتتاح خواهد شد، گفت: خط 7 مترو تهران تا ارديبهشت‌ماه سال آينده به صورت كامل افتتاح خواهد شد.  قاليباف گفت: با در نظر گرفتن اين خطوط مترو در  5/3 سال گذشته 100 كيلومتر مترو وارد مدار مترو خواهد شد و اين خطوط مترو از كارهاي ماندگار ما خواهد بود.
شهردار تهران در خصوص ارائه خدمات مترو در منطقه 2 تهران نيز گفت: در حال حاضر پنج ايستگاه در منطقه 2 در حال بهره‌برداري هستند كه با بهره‌برداري از ايستگاه‌هاي خطوط 6 و 7 مترو جمعا 15 ايستگاه به ارائه خدمات به مردم منطقه 2 خواهند پرداخت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار