کد خبر: 840337
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز از آمادگي این استان برای مشارکت و سرمایه گذاری با کشورچین در زمینه تولید انواع محصولات و کالاها خبر داد.

بیتا بیات در نشست مشترک با هیات تجاری چین گفت: با توجه به اشتراکات فرهنگی 2 کشور ایران و چین، امکان همکاری ها در زمینه توسعه محصولات غذایی حلال فراهم است.

وی افزود: با توجه به اینکه تاکنون تولید کنندگان ایرانی توانسته اند محصولات حلال را با کیفیت بالا به بازارهای هدف صادر نمایند، ما آمادگی داریم تا در تجارت بین المللی حلال تحت برندهای ملی و بین المللی در بازارهای مختلف حضور داشته باشیم.

بیات با اشاره به صنعت قطعه سازی خودرو در البرز گفت: بالغ بر یک ششم صنایع قطعه سازی خودرو دراستان البرز مستقر است و ما علاقه مند به مشارکت و سرمایه گذاری با کشورچین دراین زمینه هستیم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز افزود: جمهوری اسلامی ایران در زمینه صنعت نساجی و پوشاک دارای توانمندی ها و ظرفیت بالایی است.

وی با اشاره به اینکه در استان البرز 196 واحد نساجی ، پوشاک و چرم مستقر است،افزود: با توجه به تجهیزات و امکانات موجود در این زمینه از مشارکت سرمایه گذاران خارجی به ویژه کشور چین نیز استقبال می کنیم. همچنين ما علاقمند هستیم در زمینه مشارکت و سرمایه گذاری در زمینه داروهای گیاهی با کشور چین همکاری داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار