کد خبر: 840321
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
فاز سوم خط یک قطار شهری اصفهان از چهارراه تختی تا سمت میدان آزادی در نیمه نخست سال 96به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار اصفهان با اعلام اين خبرگفت: با توجه به اهمیت موضوع رفاه حال شهروندان اصفهان و ضرورت فراهم کردن امکانات مورد نیاز در زمینه حمل و نقل عمومی، در نظر داریم فاز سوم قطار شهری از چهارراه تختی به سمت میدان آزادی را در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

جمالي نژاد افزود: امیدوارهستیم ایستگاه‌های بعدی قطار شهری اصفهان نیز به سرعت و پس از بهره‌برداری ایستگاه آزادی، مورد بهره‌برداری قرار گیرند زیرا اکنون ایستگاه‌های دفاع مقدس و دانشگاه پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند. بدون شک با همت مسئولان سازمان قطارشهری اصفهان سال آینده، خط یک قطار شهری به صورت کامل در اختیار شهروندان قرار گرفته خواهد شد و به موازات آن، ورود جدی به ساخت خطوط 2 و 3 با توجه به اهمیت آنها مد نظر قرار خواهد گرفت.

وي با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای احداث خط 2 قطار شهری اصفهان گفت: خوشبختانه برنامه‌ریزی‌های موثری برای ساخت خط 2 قطار شهری اصفهان صورت گرفته و با احداث شفت ورودی TBM، کار ساخت این خط از طرف زینبیه آغاز شده و در حال انجام است.

شهردار اصفهان با بیان اینکه ساخت خط سوم قطار شهری اصفهان از دو خط دیگر آسان‌تر است، بیان کرد: این خط از میدان آزادی شروع می‌شود و در بلوار شفق خاتمه پیدا می‌کند که پیگیری ساخت آن نیز از سوی سازمان قطارشهری انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار