کد خبر: 840316
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
خواهرخواندگی اردبیل و ولگاگراد در روسیه بر مبنای مبادلات فرهنگی و اجتماعی و براساس عناصر ارزشمند تاریخی و طبیعی شکل می گیرد.

شهردار اردبیل با اعلام اين مطلب گفت: در سفر اخیر هیئت تجاری و اقتصادی استان اردبیل به روسیه و بازدید از شهر ولگاگراد قرار بر این شد تا با بررسی دقیق خواهرخواندگی اردبیل و ولگاگراد با همکاری مسئولان شهری دو استان به تصویب برسد که امیدواریم هر چه سریعتر بستر و زمینه این کار فراهم آید.

حمید لطف اللهیان افزود: در تلاشيم تا از این فرصت استفاده کنیم و بتوانیم ظرفیت ها و توانمندی های شهر اردبیل و ابعاد توسعه آن را بهتر معرفی کنیم.

شهردار اردبیل به عناصر ارزشمند و شاخص شهر اردبیل در حوزه تاریخی و طبیعی اشاره کرد و گفت: باید توسعه شهر بر محور این شاخص‌ها و عناصر ارزشمند انجام شود تا در کنار سایر مولفه‌ها بتوان شهر اردبیل را چهره‌ای متفاوت بخشید.

لطف اللهیان از مجموعه شورابیل، بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و رودخانه بالیقلو به عنوان عناصر تاریخی، تفریحی و طبیعی یاد کرد و افزود: دریاچه شورابیل با 220 هکتار در داخل شهر اردبیل قرار دارد و به عنوان یک مجموعه تفریحی و توریستی در ارتقای شاخص رفاه و زندگی نقش بسزایی دارد.

وی ضرورت جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی را در این مجموعه یادآور شد و گفت: باید در مدیریت شهری با فراهم کردن امکانات و زیرساخت ها بتوان زمینه های سرمایه گذاری گسترده را به خوبی فراهم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار