کد خبر: 840313
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: برخی از واحدهای صنعتی استان پس از اجرای طرح توسعه و اضافه کردن خطوط جدید با مشکل مواجه هستند.

ایرج موفق بابیان اینکه مقوله مالیات بر تولید با برند خارجی برای واحدهای تولیدی استان البرز موانعی را ایجاد و بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری خارجی در استان را با مشکل روبرو کرده است، گفت: بنا شده شورای نگهبان این موضوع را برای اصلاح به مجلس برگرداند.

وی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا نسبت به بررسی ویژه این موضوع وارد عمل شوند و افزود: استان البرز توانست در دهه فجر سال جاری حائز رتبه اول سرمایه‌گذاری به سرانجام رسیده صنعتی کشور شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با تأکید بر لزوم احداث شهرک صنعتی طالقان، گفت: با توجه به اینکه طالقان تنها شهرستانی است که از آب تخصیصی برای صنعت برخوردار است به همین منظور می‌توان نسبت به ایجاد ناحیه صنعتی پاک مانند تولید دارو و صنایع لبنی در این شهرستان وارد عمل شد.

موفق افزود: برخی از واحدهای صنعتی استان البرز پس از اجرای طرح توسعه و اضافه کردن خطوط جدید تولید به دلیل کمبود برق قادر به استفاده از این خطوط نیستند، بنابراین لازم است بحث نیروگاه برق در شورای برنامه‌ریزی استان بررسی شود.

وی با اعلام اینکه شورای معادن در استان البرز تشکیل‌شده است، افزود: این مهم موجبات خرسندی بنده را فراهم کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار