کد خبر: 840312
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
معاون گردشگری استان البرز از تشديد نظارت‌ها بر واحدهای گردشگری و اقامتی استان البرز خبر داد.

احمد ترکاشوند با تاکید بر اینکه یک تیم نظارتی تخصصی هم از طرف معاون گردشگری کارهای نظارتی خود را از 15 بهمن ماه آغاز کرده گفت: این بازدیدها توسط تیم تلفیقی نظارت متشکل از نماینده دانشگاه علوم‌پزشکی، اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، سازمان صنعت و معدن و تعزیرات انجام می‌شود.

وي از برگزاری آزمون جامع مدیران فنی دفاتر و شرکت‌های خدماتی و مسافرتی، راهنمایان ایرانگردی و تهرانگردی در کرج خبر داد و افزود: این آزمون به صورت کشوری روز گذشته در دانشگاه محیط‌زیست استان البرز برگزار شد.

ترکاشوند با بیان اینکه اقلام تبلیغاتی ویژه ایام نوروز شامل: نقشه‌های تفکیکی گردشگری شهرستان‌ها و اطلس جامع استان در حال آماده‌سازی است، افزود: هماهنگی‌های اولیه برای دومین نشست اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان در حال پیگیری است و هفته اول اسفندماه تشکیل می‌شود.

ترکاشوند با اشاره به اینکه بیشتر تخلفات، در موارد بهداشتی و تعدادی هم درمورد قیمت خدمات عرضه شده است، خاطرنشان کرد: واحدهای متخلف از سوی ماموران نظارتی اخطار می‌گیرند و تا کنون به حدود 12 مورد از مراکز اقامتی وگردشگری تذکر داده شده است.

معاون گردشگری استان البرز بیان کرد: طرح همیار گردشگر با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری و اداره آموزش‌و‌پرورش و با هدف انتقال آموزه‌های گردشگری از طریق مدارس به خانواده‌ها انجام می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار