کد خبر: 840291
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
از ابتدای امسال و با معرفی طرح های تولیدی و اقتصادی برای بهره مندی از تسهیلات رونق تولید بیش از 40 درصد این طرح ها از تسهیلات بانکی بهره مند شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اعلام اين خبرگفت: در بخش صنعت تاکنون برای 118 طرح به مبلغ 137 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

سید حامد عاملی افزود: در حوزه کشاورزی نیز برای 159 طرح بیش از 85 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با بیان اینکه در مجموع و در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به بیش از 277 طرح تسهیلات بانکی پرداخت شده است گفت: بیش از 223 میلیارد تومان در حوزه صنعت و کشاورزی به طرح های معرفی شده تسهیلات تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه به هیچ وجه انحرافی در پرداخت تسهیلات ستاد تسهیل رخ نداده است گفت: امیدواریم در روزهای پایانی سال شاهد پرداخت این تسهیلات باشیم.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل افزود: تاکنون طرح هایی با رقم تسهیلاتی 345 میلیارد تومان به بانک های عامل معرفی شده است که تاکنون 40 درصد این تسهیلات به همت بانک ها در اختیار صاحبان طرح های تولیدی و صنعتی قرار گرفته است.

عاملی تصریح کرد: به معنای واقعی امسال با این رقم پرداختی در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی شاهد ارتقای شاخص های رونق تولید و صنعت خواهیم بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار