کد خبر: 840284
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۶
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خمینی شهر :
فرزندان امام خامنه ای (مد ظله العالی ) در رکاب امامشان آماده اند، بسیجیان این سرزمین منتظرفرمان مقتدایشان هستند که اگردشمنان ، حرکت احمقانه از آنها سر بزند طومار زندگی کثیف شان را در زمان اندکی به هم بپیچا نند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت  خمینی شهر به خبر نگار جوان در خصوص برگزاری رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت : رزمایش الی بیت المقدس با نام شهید شاخص  سال 1395 محمد منتظر القائم بی‌نقص و خیلی خوب با دستیابی به اهداف موردنظرباحضور 5 گردان  از بسیجیان این شهرستان در روزهای پنجشنبه و جمعه طی دو روز پنجم وششم اسفند ماه در اردوگاه سپاه ناحیه خمینی شهر برگزار شد ، که هدف از اجرای این رزمایش  بالا بردن توان رزمی و آماده سازی نیروهای بسیجی به منظور آمادگی هرچه بیشتر در ماموریت  نیرو های مقاومت و مقابله با هرگونه حملات و تهدیدات احتمالی دشمن است.

سرهنگ پاسدار سید علی مشیر صدری ، گفت : در این رزمایش چهار محور اصلی در نظر گرفته شد ،از جمله تمرین تاکتیی ، دفاع از کوی و برزن، ایست و بازرسی و کنترل معابر و حفاظت از اماکن مهم وعملیات باز پس گیری وتاخت شبانه اردوکشی به سمت نقاط از پیش بینی شده از جمله فعالیت‌هایی است که توسط نیروهای بسیجی  در اردو گاه این ناحیه در غرب اصفهان به اجرا در آمد.

وی بیان نمود: برگزاری رزمایش در این فصل  سرد سال باعث بالارفتن استقامت جسمانی در شرایط سخت وحضور در کلاسهای معنوی که زمینه تقویت وانگیزه ایمانی در بسیجیان می باشد وهمچنین ، بالا بردن سطح بصیرت، آگاهی و توان رزم در گردان‌ها، واکنش سریع گردان‌های بیت‌المقدس در نواحی مقاومت، بالا بردن روحیه نبرد عاشورایی، شهادت‌طلبی، انگیزه نبرد با متجاوزین و در کل بالا بردن توان بسیج عمومی و به کارگیری توان رزم آن‌ها از جمله اهداف برگزاری این رزمایش می باشد.

مشیر صدری افزود : نمایش اقتدار و ارتقاء آمادگی رزم گردان های بیت المقدس، تمرین فراخوانی برای حفظ انسجام انسانی، ایجاد آمادگی عمومی، ارتقا روز افزودن توانمندی های دفاعی، مردمی کردن دفاع ، ایجاد وحدت و همدلی و شناخت بیشتر فرماندهان در سطح گردان ها از دیگر اهداف این رزمایش است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت  خمینی شهر اذعان داشت : امروز چشمان مسلمانان به جمهوری اسلامی دوخته شده و پیام ما به آنها این است که آنچه می بینید بخشی از اقتدار دفاعی دنیای اسلام است ولذا آنان باید بر خود ببالند که در گوشه ای از جغرافیای جهان نا برابرچنین نیرویهای قدرتمندی وجود دارند که می تواند به یاوه گویی های تمام دشمنان  اسلام پاسخ قاطعی بدهند.

این فرمانده  شجاع بسیجی در بر گزاری این رزمایش برای کسانی که سر دشمنی با جمهوری اسلامی دارند، تصریح نمود : آنها با توانایی هایی که در دیدن و شنیدن دارند باید ببینند و بشنوند که فرزندان امام خامنه ای (مد ظله العالی ) در رکاب  امامشان آماده اند،  بسیجیان این سرزمین منتظرفرمان مقتدایشان هستند که اگردشمنان ، حرکت احمقانه از آنها سر بزند طومار زندگی کثیف شان را در زمان اندکی به هم بپیچا نند.

مشیر صدری اظهار داشت: امروزتفکر بسیجیان  این سرزمین با انقلابیون  سراسر جهان اسلام به هم گره خورده است و اگربسیجیان شجاع ما در سوریه، لبنان، عراق و یمن برای پیروزی مسلمانان کمک می کنند  به این خاطر است که اسلام ، مرز جغرافیایی ندارد و ما با همین رزمایش ها توان مبارزه مان را بالا می بریم وگوش به مقتدای خود برای نبرد همه جانبه با کفاررا در دستور کار خود لحاظ نموده ایم .

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر تأکید کرد: بسیجیان  این شهرآمادگی دارند تا ندای مقام معظم رهبری را برای دفاع از میهن و حرم اهل‌بیت، لبیک گویند و نبردهای عاشورایی با دشمن را درهر نقطه از کشوربرگزار ‌کنند.

وی خاطر نشان کرد :فعالیت بسیجایان امروز علاوه بر برخوردهای فیزیکی خشن  با دشمن در حوزه فضا های جنگ نرم هم قویا بسیجیان در حال  آماده سازی خود هستند وما برای آمادگی آنان محیط های مجازی، ورزشی، هنری  راگسترش داده ایم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر