کد خبر: 840148
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
جانشين رئيس سازمان اطلاعات سپاه خبر داد
امروز اطلاعات سپاه است كه با مفاسد اقتصادي برخورد مي‌كند، همين الان سه شبكه بزرگ بانكي كه يكي 3 هزار و 600 ميليارد تومان بدهكار بانكي است، شناسايي و دستگير شدند.
سردار محمدحسين نجات، جانشين رئيس سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامي در نخستين يادواره ۳۹ شهيد اطلاعات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: امروز در اطلاعات سپاه نيروهاي انقلابي حضور فعال دارند و اين عزيزان از پيچيده‌ترين و ورزيده‌ترين نيروهاي اطلاعاتي كشور به شمار مي‌آيند. وي افزود: نيروهاي اطلاعاتي سپاه در عمق بسياري از گروهك‌هاي ضدانقلاب نفوذ كردند و اسرار آنها را درآوردند. سردار نجات گفت: فرد ديگري كه دستگيرشده، ۴ هزار ميليارد تومان به سيستم بانكي كشور بدهكار است و همه را با رشوه و رانت دادن فاسد كرده و توانسته اين وام‌ها را بگيرد و با اين فرد برخورد شد. جانشين رئيس سازمان اطلاعات سپاه انقلاب اسلامي با اشاره به دستگيري جيسون رضائيان گفت: اطلاعات سپاه يك سال روي جيسون رضائيان كار اطلاعاتي كرد كه در كشور يك شبكه جاسوسي راه انداخته بود و قصد نزديك شدن به بسياري از وزا را داشت و از برخي جاذبه‌ها هم استفاده مي‌كرد كه با كار پيچيده عملياتي توسط سپاه دستگير شد.

وي با اشاره به درخواست‌هاي وزير امور خارجه امريكا براي آزادي جيسون رضائيان خاطرنشان كرد: در ديدارهايي كه ظريف با كري وزير امور خارجه امريكا داشت امريكايي‌ها چندين بار درخواست آزادي جيسون رضائيان را داشتند تا نشان دهند اين فرد چقدر براي آنها ارزش دارد. سردار نجات اظهار داشت: بعد از برگزاري دادگاه جيسون رضائيان و صدور حكم و اينكه آن شبكه جاسوسي منفصل شده، سپاه آمد يك كار عاقلانه‌اي انجام داد و گفت ما حاضر هستيم جيسون رضائيان را تحويل شما دهيم ولي بايد يك ميليارد و 400 ميليون دلار ما را كه طلب داريم بدهيد، در نهايت آنها مجبور شدند پول خودمان را با چمدان از طريق هواپيما بياورند و در فرودگاه تحويل دهند.
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شکوفه احمدی
|
United Kingdom
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
0
شعر حبیب رضا غفّاریان شیرازی شهروند نمونه مشهد
خطاب به سران فتنه
ای مایه فتنه و نفاق ، ای حامی منکر ، سکوت
مولای ما علی است ، سنگ مَحَک به نام اوست
هزار گدا مُرد و یکی نام و نشان نداشت
بهتر ز تو ، که کوله بارت پُر از گناه است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
0
من در حیرتم که چرا این ارگان صادق و قوی و پاک در کثافتکاریهای اقتصادی قبلی دخالت نکرده. در هر صورت فعال شدن این ارگان را در مسائل اقتصادی نیز بفال نیک میگیریم و امیدواریم همانند کشف موارد امنیتی در مسائل اقتصادی نیز موفق باشند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار