کد خبر: 840090
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
سرپرست حج و زیارت استان سمنان گفت: 2 هزار و 750 نفر از استان از 24 اسفند 95 تا هشتم فرودین 96 به عتبات عالیات در کشورعراق سفر می کنند.
سید علی میرقاسمپور افزود: پیش ثبت نام سفرنوروزی به عتبات عالیات کشور عراق از 12 تا 18 بهمن 95 در استان سمنان انجام شد و افراد ثبت نام شده در دوم اسفند 95 به دفاتر حج و زیارت سراسر استان معرفی شدند.
وی ادامه داد: 30 کاروان سفر برای اعزام شهروندان استان سمنان به عتبات عالیات از سوی حج و زیارت در ایام نوروز 96 مشخص شده است و با برنامه ریزی های انجام شده در این ایام سفرهای زمینی و هوایی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان این که سفرزمینی شهروندان استان سمنان به عتبات عالیات از مرز مهران انجام می شود، اضافه کرد: تمام پروازهای هوایی سفر زائران استان سمنان به کربلای معلی و نجف اشرف از فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) پیش‌بینی شده است.
میرقاسمپور با بیان اینکه مبلغ پرداختی شهروندان برای سفر به عتبات عالیات در ایام نوروزی نسبت به دیگر ایام سال 20 درصد بیشتر است، خاطرنشان کرد: مبلغ سفر هوایی به حرمین شرفین در کشور عراق در ایام نوروز 96 یک میلیون و930 هزار تومان برای هر نفر و برای سفرزمینی یک میلیون و 400 هزار تومان در نظر گرفته شده است.
سرپرست حج وزیارت استان سمنان تصریح کرد: پیش ثبت نام سفر به عتبات عالیات در ماه رجب سال آینده از 24 اسفند 95 تا 31 اردیبهشت 96 انجام می شود و متقاضیان برای اعزام در این ماه پرفضیلت می توانند به دفاتر حج و زیارت مناطق مختلف استان مراجعه کنند.
در نوروز 95 بیش از هزار و 300 نفر در قالب 35 کاروان مسافرتی به عتبات عالیات اعزام شدند.
 دفتر حج و زیارت در استان سمنان فعال است.21
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر