کد خبر: 840051
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
گزارش اولین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی
نخستین نشست مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با حضور ۳ هزار نفر از نیروهای انقلاب از سراسر کشور صبح امروز در مجتمع فرهنگی شهر آفتاب برگزار شد.

به گزارش فارس، نخستین مجمع عمومی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج شنبه 5 اسفندماه) با حضور بیش از سه هزار نفر از اقشار مختلف مردم در مجتمع نمایشگاهی شهر آفتاب در جوار حرم حضرت امام( ره) آغاز شد.

 

 این مجمع در نشست امروز دو دستور ویژه خواهد داشت، در افتتاحیه این مراسم تصویب مرامنامه و اساسنامه جبهه و انتخاب 31 نفر اعضای شورای مرکزی در دستور کار قرار می‌گیرد.

گزارش خبرنگار فارس حاکی است در نوبت عصر این مجمع نیز هیات‌رئیسه منتخب اعضای شورای مرکزی جلسه مجمع عمومی جبهه مردمی را اداره و نسبت به اجرای بخش دوم انتخاب 10 نامزد برتر ریاست‌جمهوری توسط اکثریت اعضای مجمع عمومی اقدام خواهند کرد.

این کاندیداهای معرفی شده و کسانی که خود اعلام کاندیداتوری کرده‌اند، حدود 50 نفر هستند که به رای همه اعضای مجمع عمومی گذاشته خواهند شد تا 10 نامزد برتر مشخص شود.

قرائت قرآن، پخش صلوات خاصه امام رضا( ع) و ادای احترام به امام و شهدا آغازین بخش مراسم امروز بود.

در ادامه هیّئت مؤسس جبهه شامل بحیی آلِ‌إسحاق، مهدی چمران، خسروی وفا، رحیمیان، روستا ازاد، طالب زاده، مهدی محمدی، مرندی و دستجردی در جایگاه مستقر شدند.

رحیمیان: جبهه مردمی حلقه وصل نیروهای انقلاب است

رئیس هیات موسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب در این مراسم با بیان اینکه انتخابات آینده به عوان ایستگاه اول این حرکت و جبهه مردمی نیروهای انقلاب است، گفت: در عین حال اصل این حرکت در انسجام همه نیروهای انقلاب زیر چتر مقام ولایت و خط امام راهی پایدار و استوار برای عبور از همه مشکلات و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

موحدی کرمانی: عقل و دین و تجربه به ما نشان می‌دهد که باید اصلح را اتنخاب کرد

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز نیز در این مراسم گفت: از تشکیل چنین جمع دلسوز، انقلابی، بصیر و آگاه که برای انجام یکی از مهم‌ترین مسائل انقلاب جمع شده و خود را برای این امر مهم آماده کرده‌اند، تشکر می‌کنم.

 

قرائت متن سوگندنامه جبهه مردمی انقلاب اسلامی

در ادامه متن سوگندنامه جبهه مردمی انقلاب اسلامی توسط رئیس هیأت مؤسس این جبهه قرائت شد.

دستجردی: مجمع امروز منتخب 50 هزار نفر از نیروهای مردمی و انقلابی در سراسر کشور است

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در این کنگره از حضور 1600 نفر نماینده استانی در این خبر داد و در ادامه گفت: 27 قشر را در کشور شناسایی کردیم.

 

جامعه روحانیت مبارز، جبهه مردمی را کاملاً تایید می‌کند 
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: جامعه روحانیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را کاملا تایید می‌کند و آن را حرکت ارزنده‌ای می‌داند و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد، لذا آنچه را تصمیم بگیرند تایید می‌کنیم. 

حاجی‌بابایی: کاندید نهایی جبهه را مردم مشخص می‌کنند

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندید نهایی جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی را مردم مشخص می‌کند.

رضایی: امروز وحدت نیروهای انقلاب مهم‌تر از کاندیداتوری است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز وحدت نیروهای انقلاب اسلامی مهم تر از کاندیداتوری است، لذا از همه نیروهای انقلابی می‌خواهم وحدت کنند و دست به‌دست هم دهند و مشکلات را حل کنند.

حبیبی: ائتلاف نیروهای معتقد به انقلاب، هدفی مقدس است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: ما از قبل اعلام کرده بودیم که از شکل‌گیری این حرکت استقبال می‌کنیم و معتقدیم اصل هدف که ائتلاف نیروهای معتقد به انقلاب است، خوب و مقدس است.

 

حداد عادل: تیم کاری نامزد واحد جبهه نیز به مردم معرفی می‌شوند

رئیس فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم گفت: تلاش می‌کنیم که مجموعه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی همراه نامزد خود به مردم معرفی کنیم.

انتخاب نامزدهای نهایی جبهه از لیست 27 نفره

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: امروز 27 نفر نهایی توسط مجمع ملی جبهه مردمی برای انتخاب در مجمع ملی دوم به رای گذاشته خواهند شد.

باهنر: کاندیدای نهایی پیروان همان کاندیدای جبهه مردمی است

رئیس جبهه پیروان امام و رهبری با تأکید بر اینکه کاندیدای نهایی این جبهه، همان کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است، گفت: هرکس در انتخابات رای نیاورد نباید در خیابان دنبال رای باشد و جبران کند.

آل‌اسحاق: جبهه مردمی هنگام اعلام کاندیدا تیم وی را هم معرفی می‌کند

عضو هئیت موسس جبهه مردمی انقلاب گفت:‌ از جمله خصوصیات این جبهه این است با معرفی شدن کاندیدای ریاست جمهوری، تیم او نیز معرفی شود که این موضوع کمتر در کشور اتفاق افتاده است.

دستجردی: اسامی 10 نامزد منتشر شده منتسب به جبهه مردمی را تکذیب می‌کنیم

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به انتشار اسامی 10 نفر به عنوان کاندیداهای جبهه مردمی در برخی رسانه‌ها اظهار داشت: خبرهای غیر رسمی که منتشر شده کاملاً دروغ است و ما آن‌ها را تکذیب می‌کنیم.

مصباحی‌مقدم: حرکت جبهه راهی برای انتخاب بهتر در انتخابات ریاست جمهوری است

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: هر حرکتی که بتواند نیروهای انقلاب را گرد هم بیاورد و وسیله‌ای برای انتخاب بهتر باشد مورد حمایت جامعه روحانیت مبارز قرار خواهد گرفت و حرکت جبهه مردمی نیروهای انقلاب نیز مصداق چنین اقدامی است.

 

پیش‌نویس مرامنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصویب شد

همزمان با برگزاری نخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی پیش نویس مرامنامه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در نخستین مجمع ملی این مجمع تصویب شد.

اسامی 21 کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

اسامی 21 کاندیدای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در اولین مجمع این جبهه به‌منظور انتخاب 10 کاندیدای جبهه اعلام شد.

چمران: 10 نامزد جبهه مردمی باید انصراف کتبی خود را به نفع نامزد نهایی اعلام کنند

عضو هیات مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ١٠نامزد جبهه مردمی باید تعهد بدهند در صورتی که کاندیدای نهایی نبودند انصراف خود را کتباً اعلام کنند.

ضوابط و شاخص‌های نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد

ضوابط و شاخص‌های نامزدهای جبهه مردمی نیروهای انقلاب برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد.

پناهیان:‌ کار تشکیلاتی را باید از مدرسه‌ها و مسجدها آغاز کنیم/ با ولایتمداری انفرادی ولایت ولی الله اعظم محقق نخواهد شد

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه کار تشکیلاتی را باید از مدرسه ها و مسجدها آغاز کنیم، گفت: با ولایتمداری انفرادی ولایت ولی الله اعظم محقق نخواهد شد.

رحیمیان: 10 کاندیدای اولیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اوایل سال آینده اعلام می‌شوند

عضو هیات مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: ١٠ کاندیدای اولیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در دومین مجمع عمومی که اوایل سال آینده برگزار می‌شود، اعلام خواهند شد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
2
افراد متحجر وبدتر از ان افرادی که مهر احمدی نزاد را دارند . هردو موجب پراکنده شدن تعداد عظیمی از مردم از این حزب می شود . یعنی بخاطر همین دو خصوصیت تعدادزیادی از مردم حتی به هیچ کاندیدای این حزب رای نخواهند داد . البته کنار گذاشتن او هم ممکن است متحجرین را از این حزب دل زده کند . چون باور غلط فقط باور خود را قبول دارد وحتی کشور وملت را نیز فدای ان باور غلط می کند
همتی
|
United States
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
1
0
سلام
بعنوان یک ایرانی که دلش برای نظام اسلامی و انقلاب می تپد از این تشکل استقبال میکنم. امیدوارم که همه نیروهای ارزشی انقلاب در زیر یک چتر و با الگو قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری ، گام موثری در پیشبرد اهداف مقدس نظام بردارند و با اتفاق نظر در معرفی کاندیدای واحد ریاست جمهوری از تشتت آرا ، همچون سال ۹۲ جلوگیری بعمل آید
عطا غلامی معلم بازنشسته ازشیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
1
اقای حاجی بابایی نمی بایست در این مجمع شرکت می کرد باید مستقل بود مردم از دسته گرایی بیزارند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار