کد خبر: 840042
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
شهردار منطقه ۷ تبریز عنوان کرد؛
شهردار منطقه ۷ تبریز توضیحاتی را در مورد ویدیویی که در روزهای اخیر با موضوع «تخریب سکونتگاه غیرمجاز در حوزه شهرداری منطقه ۷» انتشار یافته، ارائه داد.
علی فرخی خاطرنشان کرد: ویدیوی منتشرشده، مربوط به تخریب آلونک بدون‌سقف و خطرناکی است که چندی پیش، به صورت پنهانی و به روش خشکه‌چینی (با انباشتن بلوک‌های ساختمانی) در شهرک اندیشه تبریز ایجاد شده بود.

وی اضافه کرد: پیرو گزارش‌های مکرر شهروندان در مورد این آلونک، ماموران اجرایی شهرداری منطقه ۷ تبریز با مجوز قضایی و همراهی نیروی انتظامی، وظیفه قانونی خود را در این ارتباط، انجام داده اند.

شهردار منطقه ۷ تبریز با بیان این‌که شهرک اندیشه، از محدوده‌های مسکونی مهم و تازه‌تاسیس کلان‌شهر تبریز است، اضافه کرد: پیامدهای هر گونه تعلل در برخورد با ساخت‌وسازهای غیرقانونی و پنهانی، قطعاً غیرقابل‌جبران بوده و زمینه ایجاد حاشیه‌نشینی‌های وسیع را در گوشه‌‌وکنار این شهرک فراهم خواهد ساخت.

فرخی تاکید کرد: شهرداری منطقه هفت تبریز در راستای پیشگیری از حوادث و مخاطرات جانی، جلوگیری از ایجاد حاشیه‌نشینی و آسیب‌های اجتماعی مرتبط با آن، صیانت از زمین‌های شهرک اندیشه و حفظ سیمای شهری، آلونک مزبور را پس از چند بار تذکر، تخریب کرده و در صورت مواجهه با موارد مشابه، ماموریت قانونی خود را بدون ‌تاثیرپذیری از فضاسازی‌های کاذب، ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به این‌که فرصت‌طلبی برخی رسانه‌ ها در این خصوص تامل‌انگیر است، یادآور شد: اگر خدای‌ناکرده همین آلونک ناامن و بدمنظر، در اثر باد یا یک تکان طبیعی فرو می‌ریخت و موجب صدمه به کودکی می‌شد، قطعاً امروز وضعیت، طور دیگری بود.

شهردار منطقه ۷ تبریز، تاکید کرد: شهرداری تبریز هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین پروژهای انتقال حاشیه‌نشینی شمال شهر را با احداث ۱ هزار واحد مسکونی در همین شهرک اندیشه آغاز کرده است؛ اما این قبیل رسانه‌ها، با چشم‌پوشی از چنین پروژه مهمی، ترجیح می‌دهند وظیفه قانونی و احصاشده شهرداری را در برخورد با ساخت‌وساز های غیرمجاز، به نحو دیگری منتشر کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر