کد خبر: 839996
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
مردي كه متهم است همسرش را به خاطر امواج منفي‌اش به قتل رسانده است،‌ ادعا مي‌كند ديوانه است. در حالي كه پزشكي قانوني سلامت روحي و رواني متهم را تأييد كرده بود، بازپرس پرونده متهم را براي مشخص شدن سلامت روحي و رواني‌اش به پزشكي قانوني معرفي كرد.
به گزارش خبرنگار ما، متهم كه مرد 39 ساله‌اي به نام سياوش است، صبح روز يك‌شنبه 28 آذر ماه امسال در خانه‌اش حوالي شهران در شمال غرب تهران همسرش را كه مهناز نام داشت با ضربات چاقو به قتل رساند.
متهم كه در صحنه قتل بازداشت شد، به دستور قاضي مدير روستا براي تحقيقات در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت. قاتل در بازجويي با اعتراف به قتل همسرش گفت: 13 سال قبل پس از آشنايي با مهناز در خيابان، با هم ازدواج كرديم. او هميشه امواج منفي در خانه پخش مي‌كرد. همسرم با رفت و آمد من و دخترم با خانواده‌اش مخالفت مي‌كرد.
 وي ادامه داد: روز حادثه امواج منفي او باعث شد تا نتوانم از خانه خارج شوم كه در ادامه با هم درگير شديم و من با پنج ضربه چاقو او را به قتل رساندم .
در حالي كه پزشكي قانوني پس از حادثه سلامت روحي و رواني متهم را تأييد و قاتل هم صحنه قتل را بازسازي كرده بود، صبح ديروز متهم براي ادامه تحقيقات به دادسراي جنايي منتقل و مدعي شد كه مشكل روحي و رواني دارد. بدين ترتيب قاضي مدير روستا دستور داد تا متهم براي مشخص شدن ادعايش به پزشكي قانوني منتقل شود.  تحقيقات از متهم ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار