کد خبر: 839991
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
باروس و اسنايدر از سفر به يادماندني ايران مي‌گويند
امريكايي‌ها با گذشت يك هفته از پايان رقابت‌هاي كشتي آزاد جام جهاني هنوز بابت استقبال و حضور پرشور تماشاگران ايراني در بهت و ناباوري به‌سر مي‌برند.
فريدون حسن
امريكايي‌ها با گذشت يك هفته از پايان رقابت‌هاي كشتي آزاد جام جهاني هنوز بابت استقبال و حضور پرشور تماشاگران ايراني در بهت و ناباوري به‌سر مي‌برند. نوع برخورد مسئولان و علاقه‌‌مندان به كشتي با تيم ملي كشتي آزاد امريكا به گونه‌اي بود كه حتي برخي ملي‌پوشان اين كشور كه سابقه سفرهاي قبلي به ايران را داشتند نيز نتوانستند لب به تمجيد نگشايند، جردن باروس و كايل اسنايدر دو قهرمان نام‌آور و عنوان‌دار كشتي امريكا در گفت‌وگوهايي با خبرگزاري‌هاي ايراني و خارجي اينچنين در مورد رفتار بزرگوارانه و غيرقابل توصيف ايراني‌ها صحبت كرده‌اند، اسنايدر مي‌گويد: «ميزباني و پذيرايي عالي بود، ما از مردم ايران قدرداني مي‌كنيم، پيش از آمدن به ايران نگراني‌هايي داشتم، اما حالا خاطرات خوبي براي هموطنانم از سفر به ايران دارم.» قهرمان المپيك در خصوص شور و اشتياق هواداران كشتي در ايران نيز اينگونه گفت: «آنها بي‌نظيرند، تصور اين همه شور و تشويق را نداشتم. بايد ممنون آنها باشيم كه ما را در مقابل روسيه و آذربايجان تشويق كردند، تا به حال چنين جوي را حتي در المپيك هم تجربه نكرده بودم، آنها بهترين تماشاگران دنيا هستند.» اما جردن باروس، كشتي‌گير شكست‌‌ناپذير امريكايي‌ها محبوب‌ترين كشتي‌گير اين تيم در بين مردم ايران بود.

محبوبيت باروس به حدي بود كه حتي خودش هم نمي‌توانست باور كند تا جايي كه صراحتاً عنوان كرد اينجا در ايران محبوب‌تر از امريكا هستم. باروس در بدو ورود به ايران هم شگفت‌زده شد. او توقع استقبال گرم مردم ايران را نداشت، اما اين اتفاق باعث شد تا به زبان فارسي از مردم تشكر كند. باروس مي‌گويد: «ايراني‌ها آدم‌هاي مهرباني هستند. برايم جالب است تعداد كساني كه در اينستاگرام از تهران من را فالو مي‌كنند، بيشتر از افرادي است كه در نيويورك صفحه من را دنبال مي‌كنند.» باروس كه سخت تحت تأثير مهمان‌نوازي مردم ايران قرار گرفته است، از اشتياقش براي سفر دوباره به ايران هم گفت: «دوست دارم اگر موقعيت فراهم شود، خانواده‌ام را هم به ايران بياورم. همسر من ايراني‌ها را دوست دارد و هنگام برگزاري المپيك همراه با ايراني‌ها مسابقات را تماشا مي‌كرد.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار