کد خبر: 839980
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران:
رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با تاکید بر اینکه لیگ المپیاد در 50 رشته برگزار شد، اعلام کرد: در المپیاد سال جاری یک میلیون و 200 هزار نفر شرکت کردند.
محمد رضایی در گفت و گو با تهران سما اظهار کرد: این المپیاد با حضور بانوان و آقایان جوان و نوجوان در قالب لیگ المپیاد ورزشی و آموزش عمومی در راستای افزایش سواد ورزشی شهروندان و ارتقای سطح مربیان و داوران و راهبرد برگزار شد.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران اضافه کرد: اوج مشارکت میلیونی شهروندان در تفریحات ورزشی با ارائه جشنواره ها و همایش های پیاده روی ، کوهپیمایی، دوچرخه سواری ، پرواز بادبادک ها ، هنرهای ورزشی ، رالی ، ماهیگیری ،کودک و نوجوان ، بازی های بومی- محلی ، بازی های رایانه ای ، جشنواره های فصلی ، جشنواره های بازی های مهیج و هیجانی ، جشنواره های اقشار خاص (طلاب و دانشجویی و دانش آموزی) در قالب 232 عنوان فعالیت تفریحی ورزشی و بالغ بر 15 میلیون نفر برنامه در سال است.

رضایی با بیان این که سازمان شهرداری تهران به دنبال شهری برخوردار از فضاهای ورزشی مناسب و در دسترس ، با شهروندانی ورزشی ، فعال و با نشاط است، خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا بر اساس انتظارات مردم در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب گام برداریم و باور داشته باشیم هر چقدر در ورزش هزینه شود اسراف نیست.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار