کد خبر: 839957
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
نماینده ولی فقیه استان اصفهان:
بسیاری از قوانین ما چندین سال پیش تصویب شده و مطابق با روز نیست بنابراین وکلا گروهی را تشکیل دهند که در زمینه به‌روزرسانی قوانین کار کنند.

امام جمعه اصفهان به مناسبت هفته وکالت در دیدار رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری اصفهان اظهار داشت: در هر صنفی باید نظارت وجود داشته باشد تا زشتی و تخلفی حادث نشود و چنانچه تخلفی هم مشاهده شد به آن رسیدگی شود که رسیدگی به تخلفات، صیانت از قاطبه وکلای دادگستری است.

آیت‌الله  سید یوسف طباطبایی‌نژاد افزود: در کلیه صنوف، روحانی و غیر روحانی باید نظارت درونی وجود داشته باشد و فراموش نکنید که "کلکم راع و کلکم مسئول."

عضو مجلس خبرگان رهبری خطاب به وکلای دادگستری گفت: شما باید باور کنید که گروهی از نخبگان جامعه بوده و شما هستید که می‌توانید نقایص قانونی را متوجه شوید چون روزانه با قانون سروکار دارید.

امام جمعه اصفهان اظهار داشت: بسیاری از قوانین ما چندین سال پیش تصویب شده و مطابق با روز نیست بنابراین وکلا گروهی را تشکیل بدهند که در زمینه به‌روزرسانی قوانین کار کنند.

طباطبایی‌نژاد افزود: وکالت کار بسیار سختی است و وکیل نیز در معرض لغزش فراوان است بنابراین سعی کنید در جلسات آموزشی حین خدمت، جلسات اخلاقی نیز برگزار شود.

در ابتدای این دیداراسداله اسلامی فارسانی رئیس کانون وکلای دادگستری اصفهان در گزارشی ضمن تشریح وظایف کانون‌های وکلا در زمینه ارائه خدمات حقوقی رایگان (معاضدتی) گفت: در حال حاضر تفاهم نامه‌هایی مبنی بر ارائه خدمات معاضدتی ویژه با نهادهایی همچون سازمان زندان‌ها، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی منعقد شده، همچنین کارگروهی مشترک با سازمان صدا و سیمای مرکز اصفهان جهت تولید برنامه‌هایی با محتوای آموزش مسائل حقوقی تشکیل شده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار