کد خبر: 839951
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
نخستین ورک شاپ آموزش خط نستعلیق به هنرجویان داخلی و خارجی با حضور مجتبی سبزه از اساتید انجمن خوشنویسان ایران در ساعت 11 تا 13 روز پنج شنبه 5 اسفند ماه در موزه خط و کتابت میرعماد واقع در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی مجموعه سعدآباد، موزه خط و کتابت میرعماد در راستای اهداف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و هنری خود اقدام به برپایی این ورک شاپ با همکاری استادان صاحب نام انجمن خوشنویسان ایران نموده است که شرکت در آن برای کلیه علاقمندان و هنردوستان آزاد و رایگان می باشد.

مجتبی سبزه از هنرمندان خوشنویس معاصر ایران و دارنده درجه استادی از شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران در سال 87 می باشدکه هنر خوشنویسی را از محضر اساتید بنام ازجمله استاد امیر خانی، استاد مرادی، استاد سبزه کار و استاد فلسفی  فرا گرفته است.

وی کسب رتبه های اول و برتر مسابقات بین المللی نمایشگاههای قرآن کریم، پیام پیامبر اسلام (ص)، غدیر، کنگره بزرگداشت بین المللی میرعماد و جشنواره رضوی  را در کارنامه خود دارد.

از فعالیتهای فرهنگی و هنری او میتوان به شرکت در نمایشگاههای بیشمار داخلی و همچنین نمایشگاه های خارجی در کشورهای مراکش، پاکستان، افغانستان، سوریه، قطر و... و برگزاری کارگاههای  هنری و تخصصی اجرای زنده خوشنویسی در مراکز هنری  و کشورهای مختلف  اشاره کرد.

سبزه در حال حاضر رئیس انجمن خوشنویسان شعبه غرب تهران،  استاد دانشگاه و نفر اول مسابقات خوشنویسی جهان اسلام در الجزایر و برگزیده فستیوال عکاسی اوفا روسیه سال 95 میباشد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار