کد خبر: 839926
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
مرتضی رحمانی موحد :
مناطق جنگی بخشی از میراث معنوی و فرهنگی ایران محسوب می شود و می توان با برنامه ریزی صحیح و واقع بینانه میان گردشگری و این میراث فرهنگی رابطه مناسب برقرار کرد.
 مرتضی رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در اختتامیه همایش ملی موزه های دفاع مقدس و گردشگری با بیان مطلب فوق افزود: دفاع مقدس موضوع صیانت و حفاظت از ارزشهای والای ایثار ، گذشت و فداکاری های عرصه 8 سال دفاع جانانه ، مشروع و فداکارانه همه کسانی است که نقش و سهمی در پاسداری از این مرز و بوم و دین مبین داشتند.

وی اظهار داشت: دفاع مقدس برای ایرانیان واژه ای پر معنا و پرخاطره است.خاطره ای سرشار از ایثار و فداکاری و خاطره ای تلخ از آسیب ها و صدمات و سکوت مجامع بین المللی در مقابل تجاوز ناجوانمردانه به ایران است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری بیان داشت: دستاورد این پایمردی امنیت و ثبات است که اساس توسعه اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی ایران را رقم زده است.

رحمانی موحد تصریح کرد: دفاع مقدس میراثی فراتر از جنگ است که باید به آیندگان منتقل شود.

وی خاطر نشان کرد: دفاع مقدس میراثی زنده و معنوی است که از  ایستادگی اقشار جامعه به جا مانده است و حفاظت از این میراث فرهنگی وظیفه نسل کنونی است که بی شک با برنامه ریزی می توان به توسعه گردشگری ایران در این میراث معنوی دفاع مقدس پرداخت.




نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار