کد خبر: 839925
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
وزیر انرژی روسیه به خبرگزاری اینترفاکس گفت: نمایندگان ایران 27 مارس یعنی دوشنبه 9 اسفند برای امضای قرارداد نفتی به مسکو می‌روند.
فارس: الکساندر نوآک، وزیر انرژی روسیه به خبرگزاری اینترفاکس گفت نمایندگان ایران 27 مارس یعنی دوشنبه 9 اسفند برای امضای قرارداد نفتی به مسکو می‌روند.
 
این مقام روس 3 روز پیش به تهران سفر کرده بود و امروز به کشورش بازگشت. وی شب گذشته نشستی با همتای ایرانی خود بیژن زنگنه داشت.
 
وزیر نفت در ارتباط با نشست سه شنبه شب خود با وزیر انرژی روسیه در تهران گفت ما 2 محور اصلی را مورد بحث و گفت‌وگو قرار دادیم که یکی از این محورها علاقه‌مندی شرکت‌های روسی به توسعه منابع نفتی ایران و عقد قرارداد در قالب مدل جدید قراردادهای صنعت نفت است.
 
همچنین قرار شده است که طی 10 تا 15 روز آینده قرارداد فروش نفت ایران به این کشور نهایی و امضا شود و 50 درصد از بهای فروش نفت به صورت نقدی و 50 درصد نیز به صورت خرید کالا و خدمات دریافت شود که این موضوع می‌تواند یک رابطه درازمدت تجاری و بازرگانی را با روس‌ها ایجاد کند.
 
نوآک نیز روز گذشته گفته بود روسیه احتمالاً سهم بسیار زیادی را در قراردادهای ساخت نسل جدید نیروگاه‌های ایران  داشته باشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار