کد خبر: 839917
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
با حضور 40 واحد تولیدی
هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در اردبیل با حضور 40 واحد تولیدی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار جوان آتلاین از اردبیل، در آستانه روز ملی مهندس هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان اردبیل در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اعضا و جمعی از فعالان صنعت ساختمان از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

در این مراسم مدیر ساختمان و شهرسازی راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: صنعت ساختمان به دلیل ابعاد کار و گستردگی بخش های مختلف از بستر و ظرفیت خوب تولید و اشتغالزایی برخوردار است به طوری که با رونق گرفتن بخش ساخت و ساز به معنای واقعی اقتصاد کشور و استان اردبیل نیز متحول می شود.

شهرام باباخانی افزود: در هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان که با حضور بیش از 40 واحد تولیدی دایر شده است فرصت خوبی فراهم شده تا فعالان این بخش با تکنولوژی های جدید بهترین و کیفی ترین محصولات خود را به مردم عرضه کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما خوشحال هستیم که امروز بخش عظیمی از توان تکنولوژی و حوزه سخت افزاری و نرم افزاری این صنعت بومی است که می تواند نقطه توان مهندسان داخلی را نشان دهد.

در هفتمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان که از سوم تا ششم اسفندماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی اردبیل دایر شده علاقمندان از ساعت 15 تا 21 شب می توانند از این نمایشگاه و غرفه های متعدد آن بازدید کنند.

همزمان با آئین گشایش این نمایشگاه از اولین آیفون تصویری طراحی شده توسط مهندسان اردبیلی رونمایی شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر