کد خبر: 839915
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
به همت دبیرخانه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل؛
به همت دبیرخانه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان اردبیل کتاب اقتصاد مقاومتی نوشته پری ملکی در اردبیل رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار جوان آتلاین از اردبیل، در بیست و هشتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اردبیل که در استانداری اردبیل و با مدیریت استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مدیران دستگاه های اجرایی و بانک ها برگزار شد از کتاب گزیده بیانات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی که تالیف پری ملکی است رونمایی شد تا این کتاب در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

در این جلسه در مورد گفتمان سازی و مسایل مطرح شده در قالب محافل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی و ... بحث و بررسی انجام شده و در کنار آن یکی از تولیدکنندگان موفق استان اردبیل در زمینه تولید محصولات خودرویی گزارش کاملی را از تولید محصولات متنوع آیینه و چراغ خودروها به صورت استاندارد ارائه کرده و مسئولان بانک ملی استان اردبیل نیز گزارش کاملی را از آمار بانک ها در پرداخت تسهیلات به صاحبان واحدهای تولیدی ارائه کردند.

در این جلسه که بیش از دو ساعت به طول کشید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با محوریت اقتصاد مقاومتی گزارشی را ارائه کرده و به طرح ها و اقدامات انجام شده پرداخت.

اما کتاب اقتصاد مقاومتی که به قلم پری ملکی نوشته شده و امروز رونمایی شد شامل گزیده بیانات مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی است که در بخش های مختلف جهاد اقتصادی، فرهنگ و روحیه جهادی، مبارزه با مفاسد اقتصادی، اقتصاد عدالت بنیان، ایجاد ثبات در اقتصاد مقاومتی، گفتمان سازی و ... گردآوری شده است.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر