کد خبر: 839913
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
با هدف ارتقاء زیبایی منظر شهری
مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: با هدف ارتقای زیبایی منظر شهری و بهبود وضعیت نمای پل‌های سطح منطقه، عملیات نماسازی و نورپردازی پل مردوخ آغاز شد.

شاهو شاهویی در گفت‌وگو با جوان در کردستان از آغاز عملیات نماسازی و نورپردازی پل مردوخ خبرداد و اظهار کرد: با هدف ارتقاء زیبای منظر شهری و همچین بهبود وضعیت نمای پل‌های سطح منطقه عملیات نماسازی و نورپردازی پل‌های سطح منطقه در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پل مردوخ است یکی از پل‌های سطح منطقه است که در سنوات گذشته برای اتصال خیابان شیخان به مردوخ شمالی احداث شده است.

وی از آغاز اجرای عملیات نماسازی و نورپردازی این پل خبر داد و گفت: با همکاری سازمان زیباسازی و شرکت نماچین این پل نماسازی خواهد شد.

شاهویی گفت: پل مرودخ 240متر طول دارد و دارای 9 پایه ستون است.

وی افزود: در طرح نماسازی پل مردوخ، از آجر نما استفاده شده و بخشی از عرشه پل هم بوسیله کامپوزیت نماسازی خواهد شد.

شاهویی تصریح کرد: یک هزار و 500 مترمربع از بدنه و پایه‌های این پل نماسازی خواهد شد که تاکنون عملیات نماسازی 700 مترمربع از بدنه آن انجام شده است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج اظهار داشت: در راستای زیباسازی این پل در قسمتی از بدنه پل، طرح اسماءالله درج خواهد شد.

شاهویی عنوان کرد: پس از اتمام عملیات نماسازی، اجرای نورپردازی بدنه وعرشه این پل نیز آغاز خواهد شد.

وی هزینه اجرای عملیات نماسازی و نور پردازی پل مردوخ را دو میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در صورتی که هوا مساعد باشد این طرح تا اردیبهشت سال آینده اتمام خواهد یافت.

وی به اجرای 50 برنامه متنوع از ابتدای سال جاری در کتابخانه های عمومی کامیاران اشاره کرد و گفت: نشست های کتاب خوان کتابخانه ای و مدرسه ای، نقد کتاب، جمع خوانی، انواع مسابقات نقاشی، انشاء نویسی و معرفی کتاب برخی از این برنامه هست.

انتهای پیام\ش.م


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار